מה לובשים בחופשה באילת? טיפים לאריזת המזוודה

עונת החופשות החלה ואם הזמנתם חופשה באילת, יתכן שאתם מתכוננים לרכוש בעיר ללא המע"מ שלל בגדים ופריטים חדשים. אך לפני שהמראתם או נסעתם דרומה, על אף השאיפות להרחיב את קולקציית הקיץ שלכם, כדאי להכין מלתחה בסיסית שתתאים לחופשה אופנתית, נוחה ונעימה בבירת הנופש של המדינה.

בהכנת מזוודה נשים לב לחלוקה נכונה של פריטי לבוש, ללוקים לכל שעות היום, לבגדי ים, לבגדי ערב, לבגדי טיול. אריזה יעילה של המזוודה ושמירה על מגוון אך בצורה ממוקדת לתוכניות שלכם לחופשה תסייע לכם למצוא את כל מה שאתם צריכים בהגיעכם למלון באילת.
לפניכם מספר דרכים לארוז מזוודה לחופשה בעיר האדומה, הקפידו על מזוודה מסודרת גם אם הזמנתם דילים לאילת ברגע האחרון.

אסטרטגיה – מה לקחת בחשבון

בעת אריזת מזוודה, יש לשים דגש על משך השהות שלכם באילת ובחירת כמות מספקת של פריטי לבוש שישרתו אתכם לאורך כל החופשה כדי שלא יחסרו לכם בגדים ומנגד, שהמזוודה לא תהיה עמוסה מדי. חשבו על כך שתחליפו בגדים פעמיים ביום (בוקר וערב) וכמובן, התייחסו לתחזית מזג האוויר אך גם אם חם באילת, קחו בחשבון שבשעות הערב יתכן שיהיה קריר או בעת שהייה בחלל ממוזג יתכן שתצטרכו עליוניות. תמיד טוב לקת כמה פריטי אקסטרה למקרה שפריטים יתלכלכו וכולי.

פונקציונאליות – סידור יעיל של המזוודה

החליטו אם אתם אורזים מזוודה את גדולה לכל המשפחה או לכל בן משפחה תהיה מזוודה משלו. אם החלטתם לאחד בין הפריטים, הקפידו על סידור הפריטים במזוודה בצורה מופרדת ככל שניתן כדי שתוכלו לאתר בקלות את הפריטים של כל אחד מבני המשפחה. לעיתים יש תאים נפרדים במזוודה עצמה או שאפשר ליצור הפרדה על ידי חתיכת קרטון או אפילו ניילון שקוף. אם יש פריטים שברצונכם לתלות או לשמור ישרים במיוחד, תלו אותם ברכב על קולב או הביאו עמכם קולב כך שתוכלו לתלות אותם בארון בבית המלון.
חשוב לגלגל את הפריטים כדי למקסם את התכולה ובגלגול הפריטים אינם מתקמטים וגם בדרך הזו נכנסים פריטי לבוש רבים יותר למזוודה.

אפשר לסדר את הפריטים במזוודה לפי הלו"ז של החופשה שלכם, כמו למשל, ליצור מראש שילובים אופנתיים בין פריטים לכל יום בחופשה וכך לחסוך את ההתלבטות מה ללבוש כל יום מחדש. מכנסיים והגופייה המתאימה ביותר, שמלה ועליוניות, חצאית וחולצה וכך הלאה.
הפרידו מפריטי הלבוש כלי רחצה ופריטים נוספים, כדי שלא יתערבבו "מחלקות" שונות ביחד. השאירו מקום במזוודה למקרה שתחליטו לעשות שופינג באילת ויהיה לכם מקום לדחוס את הקניות החדשות במזוודה אתה הגעתם במקום להוסיף עוד שקיות או תיקים לכבודה שלכם.

מיקוד – התייחסו לפעילויות בחופשה
המזוודה שלכם מבטאת את הפעילות שלכם בחופשה. אם למשל אתם מתכננים לעשות הרבה ספורט וכושר במהלך החופשה, אל תשכחו לארוז בגדים ספורטיביים, כנ"ל אם אתם מתכננים טיולים רגליים, העדיפו מכנסי ג'ינס או מכנסיים לטיולים, חולצות אווריריות מבד נושם, כובע ועוד. אם אתם מתכננים לשהות הרבה בים או בבריכה, כדאי לארוז יותר מבגד ים אחד במקרה שאד יתלכלך או לא יספיק להתייבש וכמובן פריטים נלווים כמו סנדלים או כפכפים, כובע, משקפי צלילה, קרם הגנה. אל תשכחו את היציאות בערב, בין אם אלה הארוחות במלון או יציאה למועדון או למופעים. חשבו גם על ההנעלה: נעלי ספורט לטיולים, כפכפים לחוף, סנדלים או נעליים אלגנטיות לערבים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות