תשובות לשאלות על מחיר ניתוח אף

אתם לא חייבים להיות אנשים עשירים על מנת לבצע ניתוח אף, למען האמת ניתוח אלקטיבי מסוג זה הוא ניתוח פלסטי שאנשים רבים מעוניינים לבצע לאחר ששמו לב כי האף שלהם רק הולך וגדל ובהחלט אינו נראה קטן וחמוד כפי שהיו ילדים. אז אם אתם ממש לא מאושרים לקבל את האף שלכם בירושה מן ההורים ניתן לגשת אל ניתוח אף כאשר מחיר ניתוח אף יכול להיות הדבר שיהפוך אתכם לבעלי ביטחון עצמי גבוה יותר בכל הנוגע אל המראה החיצוני שלכם ולהעניק חיים חדשים לאנשים רבים שפשוט לא מזהים את עצמם בראי עם אף שנמצא במרכז העניינים ולא בצורה חיובית…

מחיר ניתוח אף – לא כמו שחשבתם

בדיוק כפי שזה ברור לכם כי אתם הולכים לגשת אל אורתודנט על מנת להחזיר את החיוך המלא אל הפנים שלכם, כך זה די ברור כי ניתן לבצע ניתוח אף כדי לקבל מראה פנים יותר פרופורציונאלי. העלות של שני אלה אינה זולה ולעיתים ביצוע של תהליך אורתודנט יעלה הרבה מעבר לאותו מחיר ניתוח אף, כאשר המחיר של חיוך עם שיניים ישרות יכול להגיע למעל 20 אלף שקלים. אז למה לא להשקיע ביצירה של אף מפוסל ויפה יותר שיכול להיות ממחיר של 6000 שקלים ועד למחיר של 15 אלף שקלים כאשר כל אלה תלויים במידה רבה בפרמטרים משתנים מאדם לאדם. אם אתם חברים בקופת חולים עם ביטוח ברמה הגבוהה ביותר אתם אפילו תופתעו לגלות כי המחיר הנמוך מציע את מיטב הרופאים המנתחים ועם יתרון מעין זה בהחלט כדאי להתקדם אל עבר שיחת ייעוץ.

הייעוץ שיבהיר את העלויות האמיתיות

למרות כל סקר מקדים שאתם יכולים לבצע מראש, את המחיר הסופי של ניתוח אף אתם תוכלו לדעת רק לאחר השיחה עם הרופא המנתח. זאת מכיוון שרק הרופא המנתח יכול לבחון את האף שלכם ולאור המצב הבריאותי שלכם להחליט מהי הפרוצדורה הבטוחה ביותר לניתוח אף עבורכם ועד כמה זו הולכת לשנות לכם את מחיר ניתוח אף.

לכן, יש להגיע אל שיחת הייעוץ מבלי לפתח יותר מידי ציפיות ולבצע מחקר כמה שיותר מעמיק כדי להבין את מה שהרופא אומר לכם, ולא להרגיש כמו הדיוטות בשיחה שאינה ברורה לכם כלל שסתם תגרום לכם להרגיש שלא בנוח ולאבד את התקווה של ביצוע ניתוח אף לאחר הצעת המחיר שתשמעו. בחנו כמה הצעות מחיר ורק לאחר כמה שיחות כאלה תחליטו מה הכי נכון עבורכם.

תפריט נגישות