מחנה קיץ בינלאומי להורים שמחפשים לימודים וחוויות במקום אחד!

אם אתם חושבים לשלוח את הילדים שלכם למחנה קיץ השנה, מחנה קיץ בינלאומי יעניק לכם את התשובה הטובה ביותר.

בניגוד למחנות קיץ מקומיים, בהם הדגש הוא בעיקר על הנאה ופעילויות חברתיות, מחנה קיץ בינלאומי הינו מחנה אשר מעבר להנאה הרבה בו יכול להעניק לילד גם ידע רב ולפתח את כישורי השפה שלו בצורה מרשימה ויוצאת דופן, דבר שיכין אותו בצורה הטובה ביותר לשנת הלימודים הבאה.

מתאים בעיקר לבני נוער

לרוב, מחנה קיץ בינלאומי מתאים בעיקר לבני נוער אשר הינם עצמאיים מספיק בכדי להסתדר ולא להגיע למצב בו לאחר יום – יומיים הם רוצים לשוב הביתה או לראות את ההורים. בנוסף, ברוב המקרים מחנה קיץ בינלאומי מיועד לדוברי אנגלית, גם אם לא באופן חלק אך לפחות עם יכולת הבנה ותקשור בסיסית.

גם אם הילד שלכם לא שולט היטב בשפה האנגלית, מספיק ידע כללי בסיסי אשר יאפשר לו לתקשר בימים הראשונים ואט אט הוא ילמד את השפה בצורה הרבה יותר טובה. התקשורת עם החברים והצוות אשר מבוצעת באנגלית גורמת לילד לשבור את מחסום השפה, לקבל הרבה יותר ביטחון בדיבור באנגלית ולסיים את המחנה כאשר ידיעת השפה האנגלית שלו גבוהה מאוד, דבר שללא ספק יתרום לו בשנת הלימודים הבאה.

פיתוח עצמאות אישית

עוד יתרון חשוב מאוד של מחנה קיץ בינלאומי הינו האפשרות לפתח את העצמאות האישית של כל אחד. בניגוד למחנות בארץ, בהם הילד יודע כי בשיחת טלפון אחת ההורים יוכלו להגיע ולבקר אותו, כשמדובר במחנה בחו"ל הדבר הרבה יותר קשה ולכן ילד, או בן נוער, אשר מחליט לצאת למחנה כזה יודע כי עליו ללמוד להסתדר בעצמו ולהיות עצמאי לחלוטין.

כך ניתן לראות כיצד ילדים אשר חוזרים ממחנות קיץ בחו"ל חוזרים הרבה יותר בוגרים, הרבה יותר אחראיים ובעלי כישורים חברתיים הרבה יותר גבוהים. בנוסף, הם נחשפים לתרבויות אחרות ולכן ניתן לראות שינוי משמעותי לטובה בהתנהגות שלהם, יחס טוב יותר לסביבה וחזרה הרבה יותר טובה לשגרה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות