מחסנים לגינה: להפוך מחסן ישן ללופט סנסציוני

כשמעצבי פנים מדברים על לופטים מסוגננים בתל אביב, הדימוי שעולה על הדעת ברוב המקרים הוא חללים אופנתיים מדהימים המכוסים בשפע. אך ניתן לשפץ מחסנים לגינה באופן מדהים, בבתים בצפון העיר, ולהציג תמונה שונה לחלוטין.

אדריכלים גאונים יכולים להפוך מחסן ישן שנבנה לפני עשרות שנים, ללופט מזמין וייחודי רחב ידיים המחבק את העבר האדריכלי של המבנה, תוך הצבת היבטים מודרניים, עם שימוש בשילוב מרתק של סגנונות וחומרים.

מחסן גינה שיגרום לכם לחייך ללא הפסקה

עיצוב הפנים המחודש של מחסנים לגינה מתמקד בהפיכת המחסן הישן ללופט שמאפשר גם מקום מגורים. ניתן להשתמש באור הטבעי הזמין בשפע ולהעניק לעיצוב הפנים אווירה עליזה, באמצעות חלונות מרובעים העולים עד הגג! עיצוב הלופט עם חלונות זכוכית גדולים מאפשרים מבט אל בנייני העיר, כשבעלי הבית נהנים מפינה שקטה באווירה כפרית, בתוך העיר.

בלילות החורף הקרים, ניתן להתכרבל במיטה חמה או לשבת מול האח, כשהגשם מכה ללא הרף על גג הזכוכית. במפלס התחתון של הלופט שוכן אזור מגורים שנפתח למטבח מודרני מסוגנן ופינת אוכל מעוצבת בסגנון וינטג', בשילוב עם חדר שניה נעים נוסף.

שיפוץ מתקדם של המחסן הישן מאפשר לכם לעצב מקום מפלט נעים

השיפוץ המקיף של מחסנים לגינה משקף ניצול יעיל של אנרגיה, שכן גרם המדרגות החדש מורכב מהעצים שנלקחו מקורות הגג הישן וחלקים אחרים של המחסן בהם ניתן להשתמש מחדש. במקום לזרוק את החומרים הישנים, ניתן להרכיב מהם מבנה חדש.

בעוד שהחלון הגדול מאפשר שימוש בתאורה טבעית במהלך היום במקום בחשמל, תליוני תאורה מדהימים ונברשות משתלטים על תחום התאורה לאחר השקיעה. ניתן ליצור גם גינה על הגג עם שפע של ירק המשלים את העיצוב של הגינה ויוצר מהפך מדהים באמת!

עכשיו אחרי ששיפצתם, הגיע הזמן לשמור על המחסן, סליחה, על הלופט החדש שלכם

לאחר שהשקעתם את כל העבודה והפכתם את המחסן הישן שלכם ללופט מדהים באמצע העיר, חשוב לתחזק היטב את המבנה, על מנת לחסוך בעלויות כלכליות שימריאו לשיאים חדשים בעתיד, כמו גם להימנע מעבודה מפרכת מיותרת.

כי הזנחה יכולה להרוס אפילו את הלופט המעוצב ביותר

חשוב לזכור שגם מחסנים לגינה שהפכו ללופט מדהים עם מרפסת המשקיפה אל הים, עדיין יש לבצע עבודות תחזוקה וטיפול שוטפים. לכן אל תתעצלו. גם המבנים העמידים ביותר זקוקים לתחזוקה שוטפת שאינה כרוכה בעבודה מיוחדת, אך מצריכה משמעת והקפדה.

מחסנים לגינה משתנים בצבעם בשל החשיפה שלהם לשמש והם זקוקים לצביעה מחודשת אחת למספר שנים, כולל עבודות איטום ובדיקה של החלונות והגג. במיוחד חשוב לטפל מיד בכל הסדקים המופיעים על מנת למנוע נזקים מורכבים יותר העלולים להתרחש עם השנים.

לא תרצו לעזוב בחיים את הלופט החדש שלכם

מה שלא תעשו, אם כבר הפכתם את המחסן הישן שלכם ללופט סנסציוני, הקפידו להעניק לו את תשומת הלב והטיפול הראויים. כך לא תרצו לעזוב את המחסן, סליחה, את הלופט המדהים שלכם אף פעם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות