מיחזור אלקטרוניקה, חינוך וניהול נכון של כלכלת הבית

חינוך הילדים שלנו דורש מאתנו ללמד אותם המון דברים אודות העולם ואודות היחס בין אדם לחברו. אם אנחנו רוצים לחנך את הילדים שלנו בצורה רחבה ומוסרית אנחנו צריכים ללמד אותם גם על היחס שקיים בין האדם והסביבה בה הוא חי. הורים שמלמדים את הילדים שלהם על מיחזור לאלקטרוניקה ולמוצרי פלסטיק ונייר מלמדים את הילדים שלהם להעניק כבוד לטבע וגם לשמור עליו. יתרון נוסף של חינוך הילדים שלנו למיחזור הוא שמיחזור יכול ללמד את הילדים שלנו להתנהל נכון יותר מבחינה כלכלית – לא לאגור הרבה מוצרים סתם, להחזיר לחנויות אריזות שיש עליהן פיקדון למען הכסף והמיחזור מיחזור אלקטרוניקהשלהם וגם שלא כל מה שקונים חייב להיות חדש ויקר מאוד (אפשר לקנות למשל מחשב יד שנייה).

הקשר בין חינוך הילדים לערכים ומיחזור אלקטרוניקה

קיים קשר מהותי מאוד בין הרצון שלנו כהורים לחנך את הילדים שלנו לערכים של טוב לב ומוסר ובין העבודה שאנחנו מלמדים אותם על מיחזור אלקטרוניקה. כאשר אנחנו מלמדים את הילדים שלנו למחזק מוצרי אלקטרוניקה אנחנו יכולים למשל ללמד אותם שאם הם קונים טלוויזיה חדשה ומכשיר הטלוויזיה הישן עדיין טוב – הם לא חייבים לזרוק את המכשיר הישן, הם יכולים לתרום אותו לאנשים נזקקים. ברגע שנלמד את הילדים שלנו לא לזרוק מכשירי חשמל ישנים או לאחסן אותם בארון אלא לתרום אותם או למכור אותם כמוצרי יד שניה, אז גם נהפוך את העולם שלנו לירוק יותר וגם ננהג בצורה מוסרית יותר.

כיצד מיחזור אלקטרוניקה יכול לסייע בניהול כלכלת הבית?

מיחזור אלקטרוניקה יכול לסייע לנו לנהל נכון יותר את כלכלת הבית שלנו. כאשר אנחנו מחליטים לא לזרוק מכשירי חשמל ישנים כל עוד הם עובדים אנחנו יכולים לחסוך לעצמנו הרבה מאוד כסף. אנחנו יכולים להחליט גם לקנות מוצרי חשמל באיכות גבוהה מאוד – אבל שהם לא חדשים. שמירה על עקרונות של מיחזור ושימוש חוזר במוצרים יכולה להפוך את איכות הסביבה שלנו ליותר טובה ובדרך לחסוך לנו הרבה מאוד כסף.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות