מיסטר אנד מיסיס לי, חוויה יפנית יוצאת דופן

בלב תל אביב, ברחוב ניסים אלוני שוכנת לה פינת חמד קטנה הלוא היא מסעדת מיסטר אנד מיסיס לי. המסעדה, אשר מעוצבת כולה על פי סגנון המזרח הרחוק, מורכבת משני חלקים: החלק הפנימי של המסעדה, אשר אותו מעטרים פסלי בודהה מסוגים שונים, מכיל כסאות ושולחנות לישיבה וגם בר מעוצב. בחלק החיצוני של המסעדה תוכלו למצוא כורסאות ישיבה צבעוניות, ומרפסת המעוטרת בגזיבויים מעוצבים. מסעדת מר וגברת לי היא מסעדה קטנה יחסית, ביתית במקצת, והיא מלאה בטעמים אותנטיים של המזרח הרחוק. העיצוב המיוחד של המסעדה בא לידי ביטוי בכל אחד מהפרטים הקטנים, ומעניק חוויה אינטימית מיוחדת במינה.

הסיפור שמאחורי מיסטר אנד מיסיס לי  

אולם, מסעדת מר וגברת לי היא אינה רק עיצוב מיוחד וניחוחות אסיאתיים, מאחורי הקמת המסעדה עומד סיפור מרתק על אהבה אינסופית בין שני בני זוג יפניים, מה שהופך את הבילוי בה לקסום אף יותר. הבעלים של מסעדת מיסטר אנד מיסיס לי מספר כי במהלך נסיעת עסקים ליפן הזדמן לו להגיע לרובע צדדי של אזור שינג'וקו העמוס והסואן. במהלך הסיור ברובע החליטו הוא ושותפיו לנסיעה להיכנס לפאב מקומי קטן. את פניהם קידמה גברת חייכנית ונעימה אשר שירתה אותם בנחמדות. כאשר ביקשו לטעום מן המאכלים המוגשים במקום פרץ של טעמים התפוצץ להם בפה, מה שעמד בניגוד מוחלט לפשטותו של המקום. לאחר הארוחה ניגשו המומים אל המטבח וביקשו לדעת מי עומד מאחורי המאכלים הטעימים הללו, ומה הסיפור של המקום. מסתבר שאת המקום מנהלים שני אנשים בלבד, בעל ואישה, הנשואים כבר כמעט חמישים שנים. המקום עבר בירושה אל האישה, ומאז הם מנהלים אתו באהבה, כך שהגבר עומד במטבח, מבשל ומפנה את השולחנות, והאישה היא המארחת והמגישה. האהבה בין בני הזוג, הפשטות של המקום והטעמים האסיאתיים המיוחדים הובילו לפתיחה של מסעדת מר וגברת לי, ואת בעל המסעדה להגשים חלום ולפתוח מקום קטן וביתי בלב תל אביב הסואנת.

מדוע כדאי לערוך אירועים במסעדה?

מסעדת מיסטר אנד מיסיס לי היא המקום המושלם לאירועים מכמה סיבות עיקריות:

  • המסעדה יכולה לארח אירועים קטנים ומצומצמים של עד מאה וחמישים איש. הגודל הקטן של המסעדה מאפשר לכם לבצע אירועים אינטימיים, כך שכל האורחים ייהנו, ולצוות המקום לשרת אתכם בצורה יעילה וטובה.
  • התפריט של המסעדה הוא תפריט אסיאתי הכולל מאכלים של השף שאול בן אדרת, והוא מעניק טעימה קטנה לשפע הטעמים של המזרח הרחוק. בתפריט תוכלו למצוא מנות עיקריות בשריות, נודלסים, מתאבנים וגם סוגים שונים של סושי וסשימי אשר מתעדכנים מידי יום.
  • אירוע במסעדת מיסטר אנד מיסיס לי הוא אירוע יוצא דופן ומיוחד במינו. האווירה המיוחדת הסוררת במסעדה, החוויה הקולינרית המגיעה מרחוק, יחד עם הסגנון הביתי שלה, מאפשרים לכם לערוך אירוע מעניין ובלתי נשכח.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות