מי העביר את החבילה שלי?

עסקים רבים נוהגים להשתמש בשירותיהן של חברות שליחויות על מנת להעביר חבילה או דבר דואר כלשהו ממקום למקום. בדרך כלל מדובר בדבר מה חשוב, יקר או דחוף, ושירותיהם של השליחים חוסכים זמן וטרחה. אולם מה אותם עסקים יודעים על האנשים שהם מפקידים בידיהם את דבר הדואר, מלבד העובדה שככל הנראה יש להם רישיון נהיגה על קטנוע?

חברות השליחיות המעסיקות את השליחים נוהגות לשכור אותם על פי מספר מאפיינים:

אמינות ואחריות

שליח טוב הוא שליח אחראי. גם מבלי לדעת מה מכילה החבילה שבידיו, הוא מודע לחלוטין לכך שמדובר בתכולה החשובה הן לבעליה והן למי שיקבל אותה, ועל כן יעשה את מירב המאמצים לספק שירות מעולה, מהיר ויעיל, ואם נתקל בבעיה כלשהו – ינסה להתגבר עליה ו/או להודיע על כך.

מוסר עבודה גבוה

הן בסערה והן בחמסין, השליח מקפיד על ביצוע השליחות בזמן הקצר ביותר האפשרי, תוך שמירה על חוקי התנועה, על בריאותו ועל שלמות התכולה אותה הוא מעביר. אם ראיתם ברחוב שליח שעצר לעשן סיגריה או לאכול משהו, היו סמוכים ובטוחים שהוא לא באמצע שליחות.

יוזמה ושיקול דעת

שליח יכול להיתקל במספר רב של בעיות שונות בדרכו אל היעד, החל מפקקי תנועה וכלה בקושי במציאת הנמען ביעד הסופי. עם זאת, חברות שליחויות רבות מקפידות לתדרך את השליחים מבעוד מועד באשר לדרכי פתרון אפשריות, כך שרוב הסיכויים הם שהשליח יגלה יוזמה וינסה לפתור את הבעיה או לכל הפחות לדווח עליה.

זריזות ויעילות

השליחים מודעים היטב לחשיבותו הרבה של גורם הזמן: ככל שהזמן עד הגעת החבילה ליעדה קצר יותר, הן הלקוח והן הנמען יהיו מרוצים יותר והשליח עצמו יתפנה מהר יותר לשליחות נוספת. לכן הזריזות והיעילות הן גם אינטרס של השליח עצמו, כלומר ניתן לסמוך על כך שהוא יבצע את העבודה במהירות הרבה ביותר האפשרית.

אדיבות ושירותיות

השליח פוגש עשרות לקוחות ביום, הן בצד שמוסר את החבילה והן בצד המקבל. זו הסיבה שהשליחים מתודרכים להפגין אדיבות כלפי הלקוחות, הקשבה ונימוס.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות