מכירת רכב – כולל טרייד אין לרכב

מכירת רכב, כולל טרייד אין לרכב, מתבצעת על ידי חברות ליסינג והשכרת רכב, ומקלה על מעבר לרכב חדש.
מכירת רכב שמתבצעת ע"י חברה של ליסיניג והשכרת רכב בעלת מוניטין, טומנת בחובה את היתרונות הבאים: הרכב עבר את כל הטיפולים השונים בזמן, הרכב לא עבר תאונה קשה, הרכב איננו גנוב, הרכב יימכר במחיר כדאי, הרכב יימכר בפריסת תשלומים רחבה ונוחה.

עסקת טרייד אין לרכב

במקרים רבים אפשר לקבל זיכוי על הרכב הישן שלכם ברכישת רכב מחברת ליסינג והשכרת רכב, כאשר הזיכוי משמש אתכם לתשלום בעבור הרכב הנרכש, זאת למעשה נחשבת לעסקת טרייד אין לרכב.
בעזרת עסקת טרייד אין לרכב, אתם חוסכים מעצמכם את כל העיסוק במכירת הרכב הישן שלכם לכל מיני רוכשים פוטנציאליים.

כיצד מצליחות חברות ליסינג והשכרת רכב לבצע מכירת רכב בהנחה משמעותית?

במקרים רבים מדובר על מכירת רכב של רכבים יד שניה, שהחברה רכשה כשהיו חדשים, בכמויות גדולות מאוד שאפשרו קבלת הנחות משמעותיות מיבואניות הרכב, וזה ההסבר העיקרי להנחות הגדולות של רכב יד שניה אצל חברות ליסינג והשכרת רכב שהן גדולות.
חברות הליסינג והשכרת הרכב הגדולות מקיימות גם מכירת רכב חדש, שהן קנו מיבואניות הרכב.
הסיבה היא שמדי תקופה, נוצר עודף של מכוניות חדשות, אצל החברות, והן מעוניינות במכירת חלק מהרכבים שהן רכשו לאחרונה.
המכוניות נמכרות בהנחות גדולות, מפני שחברות הליסינג והשכרת הרכב רוכשות כמויות גדולות של מכוניות חדשות מדי כל שנה, ולכן יש באפשרותן לקבל הנחות גדולות, מיבואניות הרכב השונות.

מכירת רכב מאפשרת להתקדם אל הדגמים הללו

בחברות גדולות של ליסינג והשכרת רכב תמצאו את הדגמים הללו –

בקטגוריית של מכוניות המנהלים – אופל אינסיגניה, סקודה סופרב, יונדאי i40, פורד מונדאו, סיטרואן C5, טויוטה אוונסיס, מאזדה 6.

בקטגוריית המכוניות המשפחתיות – רנו פלואנס, טויוטה קורולה, סקודה אוקטביה, מאזדה 3, יונדאי i30, פורד פוקוס, הונדה סיוויק, סוזוקי SX4, סיטרואן C4, קיה פורטה, מיצובישי לנסר.

בקטגוריית רכבי הפנאי מתקיימת מכירת רכב מהדגמים – סובארו פורסטר, סובארו XV, קיה ספורטאז', יונדאי סנטה פה, סקודה יטי, מאזדה CX5, ניסאן ג'וק, יונדאי ix35.

בקטגוריה של מכוניות הסופר מיני מתקיימת מכירת רכב מהדגמים – סיאט איביזה, פיאט 500, פורד פיאסטה, פיאט פונטו, רנו קליאו, יונדאי i20, סוזוקי סוויפט, אופל קורסה, סקודה פאביה.

בקטגוריה של מכוניות המיני – ניסאן מיקרה, יונדאי i10, טויוטה אייגו, פיז'ו 107, סוזוקי אלטו, שברולט ספארק, קיה פיקנטו, סיטרואן C1, פיאט פנדה.

בקטגוריית המיניוואנים – פורד גאלקסי, סיאט אלהמברה, קיה קרניבל, יונדאי i800, קיה קארנס, שברולט אורלנדו, רנו סניק, טויוטה סיינה.

לסיכום, מכירת רכב כולל טרייד אין לרכב הישן שלכם, שמתבצעת על ידי חברות ליסינג והשכרת רכב שהן בעלות מוניטין, מאפשרת לכם הזדמנות לרכוש מכונית חדשה ומוצלחת במחיר מאוד כדאי.
הרכבים נמכרים לכם, בהנחות גדולות, בגלל שחברת ליסינג והשכרת רכב גדולה מצליחה לקבל הנחות משמעותיות מיבואניות הרכב.
רכישה של רכב חדש, כולל טרייד אין לרכב הישן, חוסכת לכם זמן רב, כי אתם מגיעים אל מקום אחד שבו אתם גם מקבלים זיכוי על הרכב הישן וגם רוכשים רכב ישן, במקום לבזבז זמן על מכירתו של רכבכם הישן ועל רכישת רכב חדש.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות