מנוף הרמה – כלי שלא תוכלו להסתדר בלעדיו

מנוף הרמה הוא כלי שיכול לשמש אתכם לצרכים שונים, פרטיים ותעשייתיים. מנוף ההרמה מחובר לכלי רכב והוא מאפשר לשנע חפצים וחומרים ממקום למקום תוך ניצול המנוף שמאפשר להרים את אותם החפצים או החומרים לגובה. מנוף הרמה מגיע לשטח כשהוא סגור, אך הוא מכפיל את אורכו וכמו כן הוא מגיע על רכב אשר מתייצב על הקרקע ודואג שכל מה שיורם יהיה יציב ולא יתנדנד.

נתונים חשובים על מנופי הרמה

במידה והבנתם כי אתם זקוקים למנוף הרמה זה הזמן לקבוע עם החברה את ההזמנה. בעת הזמנת מנוף הרמה עליכם להביא כמה שיותר נתונים רלוונטיים ובהם לאיזה תקופה תרצו את המנוף (יכול להיות שימוש חד פעמי של יום ויכול להיות שימוש למשך תקופה ארוכה יותר) ואיזו עבודה תבצעו בעזרתו. המנוף שישמש אתכם חייב להתאים לדרישות העבודה ועל כן חשוב להסביר לחברה את אופיה של העבודה כולל משקל המסע המורם אם יש ברשותכם את הנתון.

חברה להזמנת מנוף הרמה

בהזמנת חברה חשוב לוודא את הפרטים הבאים:

  • אחריות – חשוב לברר האם החברה נותנת אחריות לעבודה במקום והאם היא מחזיקה בביטוח. המשקלים שהמנוף ירים הם גדולים מאד ועבודה לא נכונה עלולה להזיק למה שמורם ואף לאנשים מסביב. לכן, עליכם לברר איזו אחריות ניתנת לכם והאם יש לחברה ביטוח או לא.
  • התאמת המנוף – ישנם סוגים שונים של מנופי הרמה ואתם צריכים שהמנוף יתאים לצורך שלכם. הגדירו את הצורך ולאחר מכן בררו עם החברה האם המנוף עונה על הדרישות הממוקדות. כמו כן, מומלץ לשאול מהן היכולות הנוספות של המנוף ולא רק להסתפק בכך שהוא יכול לסייע לכם (למשל, אם אתם צריכים מנוף שמגיע לגובה מסויים בררו עד לאיזה גובה המנוף מגיע ולא רק האם הוא מגיע לגובה הנדרש וזאת מתוך הנחה שיכול להיות שישנה טעות במדידת הגובה הנדרש).
  • לוחות זמנים – המנוף אותו תזמינו צריך להיות פנוי לעבודה כיוון שלא פעם מעורבים עוד אנשי מקצוע ואפילו עוד מכונות. לכן, חשוב לוודא מהם לוחות הזמנים, מתי יגיע אליכם המנוף ועד לאיזה זמן הוא יעמוד לרשותכם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות