מנעולן, הצילו נתקעתי מחוץ לבית

נתקעתם מחוץ לדלת כי המפתח נתפס בחור המנעול צריך להחליף צילינדר ולא יודעים כיצד, שכחתם אולי את המפתח בבית ועכשיו אתם תקועים מחוץ לבית, המפתחות ננעלו בתוך הרכב? במקרים הללו כדאי מאוד להזמין מנעולן, יש הרי מנעולנים בכל הארץ, איך נדע מי טוב יותר, מי באמת מוסמך ומתעסק בתחום המנעולים שנים רבות, איך נדע שהמחירים שהוא גובה סבירים?

מה צריך לדעת לפני שבוחרים מנעולן טוב ומוסמך

דבר ראשון חייבים לוודא שיש רשיונות למנעולן, מנעולן אמין, הוא מנעולן בעל תעודה שמעניקה לו רשיון לעסוק במקצוע הפריצה מטעם משטרת ישראל. מנעולן טוב יידע להציג בפניכם את התעודה שהוא מנעולן מורשה מטעם משטרת ישראל לפני שהוא בכלל מבצע את העבודה. דבר שני, לקבל המלצות, מחברים וממכרים מקרובי משפחה השתמשו בשירותי מנעולן טוב, כשהיו צריכים לקבל שירותי פריצה, תשאלו אותם איך הוא היה מבחינה מקצועית, האם היה נחמד אליכם, דאג לשתף אתכם בעבודה בכל שלב מה הוא עושה, כמובן האם הראה לכם תעודת פורץ מורשה מטעם משטרת ישראל, איך המחירים שהוא לוקח, האם בסופו של דבר הוא פתר את הבעיה ויצאתם מרוצים, ניתן גם להתייעץ בפורומים השונים ולקבל חוות דעת והמלצות על מנעולים שונים.

כמו כן עדיף לוודא שהמנעולן, שאתם מעוניינים שייתן לכם שירותי פריצה, יהיה מהאזור שלכם, ככה אם תיתקעו מחוץ לבית באזור חדרה, לא תנסו להזמין מנעולן מתל אביב, אתם צריכים פתרון מהיר ועכשווי ואין לכם זמן עכשיו לחכות למנעולן שיגיע מרחוק, ואם הזמנתם מנעולן אכנאי שמתמחה בהתקנת מערכות נעילה וזיהוי מתוחכמות לבית, ייתכן שתתקלו באי אילו בעיות לא צפויות לגבי המערכת שהותקנה ויהיה מעולה עם אותו טכנאי מנעולן גר בסביבה, כך שתוכלו לבקש ממנו לסור אליכם בהקדם האפשרי, והוא לא צריך לעשות מאמצים כביריים להגיע אליכם מאזור רחוק, המנעולן יידע להגיע אלינו בזמן וזה גם יחסוך לנו הרבה כסף על ההזמנה.

חשוב לבחור מנעולן מומלץ ע"י חברים ומשפחה, לרוב אנו משאירים בית עם חפצי ערך יקרים ואנו חייבים מנעולן אמין וטוב שניתן לסמוך עליו שייתן שירותי פריצה לדלת שנתקעה או לרכב וכו', כדי שלא יווצר מצב שהלכנו על המחיר ולא לפי המלצות, בסוף עלולים לשדוד אותנו.

בתיםdownload (1)בתים

כתיבת תגובה

תפריט נגישות