מסעדות טבעוניות – כאן כדי להישאר

כיום יותר ויותר ישראלים בוחרים להוציא את כספי המותרות שלהם על מסעדות. לצד המודעות אשר עלתה סביב אוכל טוב ומסעדות טובות, עלתה גם המודעות למטבח הטבעוני. קהל הטבעונים הולך וגדל משנה למשנה מה שגם הביא לפתיחתן של לא מעט מסעדות טבעוניות המושכות אליהן קהל רב אשר יוצא שבע, נשכר וממליץ.

מסעדה טבעונית בתל אביב

מה אוכלים במסעדות טבעוניות?

לא מעטים אלו אשר סבורים ובטוחים כי מי שדבק באורח החיים הטבעוני בהכרח סובל ומונע מעצמו את תענוגות החיים. תשמחו לגלות כי המטבח הטבעוני הוא מטבח אשר מתבסס על חומרי גלם טריים תוך מיצוי מקסימלי של כל חומר גלם. מאחר ומדובר על תזונה אשר מתבססת בעיקרה על ירקות, פירות, דגנים ופחמימות מזינות – הרי שמדובר על מטבח בריא ויצירתי אשר ממציא עצמו בכל פעם מחדש.

התזונה הטבעונית הינה תזונה עשירה, מלאה ומגוונת וכיום ניתן למצוא במסעדות הטבעוניות מנות נפלאות ואולי תופתעו לגלות שרבים מהסועדים הפוקדים את המסעדות הטבעוניות אינם טבעוניים כלל. במסעדות הטבעוניות כיום תוכלו למצוא מנות העשויות סייטן וטופו ובעזרתם ניתן ליצור מנות דמויות בשר כדוגמת שווארמה והמבורגר. בנוסף תוכלו להנות ממנות חומוס מפנקות, תבשילים המבוססים על ירקות וחלב קוקוס וקינוחים עשירים משוקולד.

איך קרה שהמודעות עלתה?

לא מעטים אלו אשר מיהרו להכריז על הטבעונות כטרנד אשר עתיד לחלוף במהרה, אך בינתיים המספרים עולים ויותר ויותר אנשים בוחרים לנקות את מצפונם ולאמץ לעצמם את אורח החיים הטבעוני. כיום ישנם עשרות תחליפים כך שאלו הדבקים באורח החיים הטבעוני לא מרגיש בחסרונו של דבר בשגרת חייהם החדשה.

המודעות עלתה וממשיכה לעלות לאט לאט ונוגעת ללבם של עוד ועוד אנשים. קהל הטבעוניים מתחלק לכאלו אשר עושים זאת בעקבות צו מצפונם וכאלו אשר מבקשים לעצמם אורח חיים בריא יותר – והתזונה הטבעונית אכן מעניקה בריאות ללא פשרות.

איפה ניתן לאכול אוכל טבעוני?

אם תחפשו מסעדה טבעונית בתל אביב לבטח תמצאו ללא בעיה, ואם לא די בכך, מסעדות בשריות וחלביות משלבות בתפריטים שלהם דרך קבע מנות טבעוניות אשר באות לתת מענה לקהל הסועדים הטבעוני. עובדה זו מצביעה על שיעור סועדים גבוה אשר מבקש לעצמו מנה טבעונית. מאחר והטבעונות איננה טרנד אלא אורח חיים נפוץ בכל העולם כיום, תוכלו למצוא מסעדות טבעוניות רבות בארץ אשר מציעות תפריט עשיר ומגוון לאלו המבקשים לעצמם מזון טבעוני.

לצד מסעדות הבוטיק הטבעוניות אשר ממוקמות בחלקים שונים בארץ, ישנן מספר רשתות של מסעדות טבעוניות אשר הינן בעלות מספר סניפים – דבר המלמד גם הוא על נסיקת קהל הטבעוניים והביקוש העולה תמידית למזון טבעוני. עד לא מזמן היה קשה למצוא מסעדה טבעונית בתל אביב, אך כיום יותר ויותר מטבחים שמחים וגאים להגיש תפריטים טבעוניים לקהל הסועדים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות