מעליות ודרגנועים זה Consys

נסו לדמיין בניין בן עשר קומות ללא מעלית, כאשר עליכם להגיע אל הקומה האחרונה. מעייף רק לחשוב על זה, נכון? Consys היא חברה בעלת יותר משישים שנות ניסיון בייצור ותחזוקה של מעליות ודרגנועים. חברת קונסיס תוכל לתת פתרון גם למקרה הזה וגם למקרים אחרים, עליהם תוכלו לקרוא בהמשך.

מהו דרגנוע?

דרגנוע הוא האפשרות לעלות ולרדת קומה אחת בכל פעם בקלות ובבטיחות. המדרגות הנעות מאפשרות תנועה בין קומות בודדות ללא צורך במאמץ גופני רב. פשוט לעמוד ולתת למדרגות להוביל אותך אל הקומה הרצויה!

הדרגנוע אמנם דורש שטח רב יחסית, אך הוא מאוד יעיל בעיקר במקומות עמוסים כגון קניונים, בהם התנועה היא רבה וישנו עומס תמידי על המעליות. במקרה כזה, דרגנועים בין הקומות, בנוסף למעליות, יכולים להוות פתרון מושלם.

המעליות

המעליות מתאימות בעיקר לבניינים רבי קומות ואינן דורשות מקום רב כמו שדורשים הדרגנועים. הן יכולות להיות בגדלים שונים, בעיצובים שונים, אטומות או שקופות וכמובן, למטרות שונות. הן יכולות להיות חשמליות או הידראוליות והכל בהתאם לצרכים של הבניין והמשתמשים הפוטנציאליים במעלית. לדוגמה, אם מדובר במעלית של מרכז קניות עם סופר מרקט, רצוי שהמעלית תהיה גדולה ותוכל להכיל עגלת סופר ומספר אנשים. מעלית של קופת חולים צריכה להיות גדולה מספיק בשביל עגלת תינוק ועוד אנשים. את כל אלו ועוד, יכולה לספק חברת Consys.

השרותים של Consys

התקנת מעליות ודרגנועים נושאת עמה אחריות גדולה לחיי אדם. וגם לאחר התקנתם, נדרשת תחזוקה שוטפת שלהם למניעת תקלות, אשר עלולות לקרות אם לא מתחזקים כראוי. כמו כן, תקלות עלולות לקרות גם במעלית או הדרגנוע המתוחזקים ביותר ולכן חברת Consys מציעה גם שירות של תיקונים ותחזוקה למעליות והדרגנועים שלה וגם לאלו שאינם שלה.

סביבה בריאה

חברת קונסיס שמה לה למטרה לשמור על איכות הסביבה ומספקת פתרונות לבניינים גבוהים בעזרת צריכת אנרגיה נמוכה במיוחד מתוך קו מחשבה ירוק ודאגה לעתיד הסביבתי של כולנו. הדבר נכון גם לגבי המעליות וגם לגבי הדרגנועים המשווקים ומותקנים על ידי החברה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות