מעצבי פנים במרכז העיצוב שלכם

החזון שלכם לבית המושלם, למשרד המושלם, לסטודיו המושלם, דורש השלמה מקצועית, ובקו התפר שבין החלום למציאות, בדיוק במרכז, יושב מעצב הפנים. עיצוב פנים הוא מקצוע ייחודי בצורה זו שהוא מקרב בין אנשים לחלום שלהם, לחזון שלהם, ומאפשר להם למצוא פתרונות אלגנטיים ליצירת המרחב שהם מחפשים.

בעבודה עם מעצבי פנים, במרכז סדר היום תמצאו את רשימת הצרכים שלכם, שתעלה שוב ושוב בכדי שתוכלו לוודא כי אכן העיצוב לא רק נראה טוב, אלא עונה על הצרכים השוטפים שלכם בהתאם למרחב. בין אם מדובר בבית מגורים, בית עסק, אולם אירועים, מרחב משרדים או כל מרחב אחר, התוכניות לעיצוב הפנים צריכות לכלול מענה לכל אותם הצרכים הרלוונטיים לפעילות במקום.

עבודה עם מעצבי פנים: מהמרכז והחוצה

מי שעבד עם מעצב פנים מקצועי יודע כי העבודה היא מהליבה וכלפי חוץ, מההבנה של התנאים והצרכים שלכם, דרך ההבנה של המגבלות והדרישות של המרחב הקיים, ובהתרחבות כלפי חוץ ליצירת מפה של העיצובים האפשריים והרלוונטיים.

כשעובדים עם סה"כ המוגבלויות שכל מרחב כולל, לצד הקווים המנחים של מזמין העבודה, הרי שהעיצוב מקבל קווים בסיסיים ראשוניים בשונים קונספט בראש, שלכם ושל המעצב, וכמו ברעיון העיצוב – מבפנים החוצה – גם ברמת סיעור המוחות המחשבה על מציאת הפתרונות הייחודיים לפרויקט העיצוב שלכם תתחיל מבפנים – החוצה, ואל המרחב.

מתכוננים לפגישה ראשונית

עיצוב פנים הוא תהליך, וככזה הוא מבוסס על שלבי עבודה מסודרים. השלב הראשון הוא המכריע, שכן בשלב זה אתם בונים ומציבים את היסודות למלאכת העיצוב, ומאפשרים ליצירה החדשה להתחיל להגיח ממעבה המחשבות שלכם לעבר העולם האמיתי, לקראת התממשות.

מעצבי פנים במרכז יומם מוצאים עצמם מוציאים, לעתים ממש בכוח, את החזון והצרכים של הלקוח, שכן לקוחות רבים מגיעים לא מוכנים לפגישה.

בכדי לוודא שאתם מגיעים מוכנים מראש ומאפשרים למעצב לקבל את המידע לו הוא זקוק בכדי להתחיל בעבודה ליצירת קונספט ראשוני ברור, וודאו כי יש בידיכם רשימה מלאה ככל הניתן של הצרכים שלכם מהמרחב, וזאת על-ידי הבנה של הפעילות השוטפת המתוכננת בו, שכן בלב הפעילות תמצאו את הצרכים שהיא מביאה עימה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות