מצלמות אבטחה מומלצות בבתים פרטיים

כיום לא מעט אנשים בוחרים להתקין בביתם מצלמות אבטחה, וזאת על מנת לחוש בטוחים, לספק ראיות, להצליח להיות בפיקוח גם כאשר הילדים בבית ואילו אתם ההורים אינם ואפילו על מנת ליצור הרתעה. אי לכך ניתן למצוא כיום לא מעט מצלמות אבטחה ועל כן הבחירה עשויה להיות מעט קשה. לאור כל זאת אגדנו עבורכם מידע חשוב בתחום, לצד מערכת שיקולים חשובה, אשר עשויה לחדד כל בחירה.

שלב ההתכנסות

לפני שנבחן אלו סוגים קיימים ומה יותר מומלץ, נעבור לחדד שעל כל אחד לשאול את עצמו מספר שאלות, ולו על מנת שניתן יהיה להבין את כלל הצרכים יותר נכונה, ועל מנת לבצע בחירה יותר מושכלת. מכאן שיש לבחון האם מבקשים שמצלמת האבטחה תהיה נסתרת או גלויה לעין, האם מבקשים שהמצלמה תאפשר לעקוב גם בשעות החשיכה, האם מבקשים שניתן יהיה לבצע שליטה מרחוק באמצעות הרשת האינטרנטית ואף האם המצלמה מיועדת עבור פנים או חוץ הבית.

מידע טכני

לאחר שמבינים מה בדיוק מחפשים בתחום, טוב להכיר במגוון העובדות הבאות: מומלץ לרכוש מצלמות אבטחה באיכות MP2 ומעלה, מצלמות אשר מיועדות לעסק גם עשויות להיות מתאימות עבור בתים, כאשר ההבדל העיקרי ניכר בסך השטח המכוסה (באותו הקשר נציין שככול שהשטח יותר גדול, כך צריך מצלמות עם עדשה יותר רחבה עם איכות צילום מגה פיקסל יותר גבוהה), רוב המצלמות מגיעות עם אינפרה אדום לטובת צילום בחושך, רוב המצלמות מגיעות עם מספר לדים קבוע 24 / 36 / 72 ( ככול שמספר הלדים יותר גבוה, כך המצלמה תדע להתמודד טוב יותר עם צילומים שנערכים בחושך), העדשות היותר פופולריות הן עדשות מתכווננות 12 -2.8  (עובדה שמאפשרת בעת ההתקנה לכוון את זווית הצילום) ולבסוף נציין שהמותגים הנמכרים ביותר כיום שייכים לחברות Provision HIKVISION dahua.

הנחיה מקצועית

לבסוף נסכם ונציין שכיוון שרובינו איננו מבינים לעומק בתחום מצלמות אבטחה מומלצות בבתים פרטיים, יש לפנות אל חנות שבקיאה בתחום על מנת ליהנות מהנחיה מקצועית – אם עבור רכישת המצלמה המתאימה ביותר, ייעוץ מקדים, או עבור שימוש מושכל אשר מאפשר נוחות מרבית לצד שליטה מלאה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות