מצעים מומלצים לתינוקות אלרגניים

אחד הדברים החשובים ביותר בחדר התינוק היא המיטה שלו, אך לא רק שלד המיטה והמזרן צריכים להיות בטוחים ונעימים. לא מעט תינוקות סובלים מאלרגיות שונות, שבאות לידי ביטוי גם בזמן מגע עם מצעי המיטה שרכשנו עבורם. אם התינוק שלכם סובל מאלרגיות שמתבטאות בפריחה וגירויים אחרים לעורו, תוכלו לנשום לרווחה. כיום אפשר למצוא מצעים לתינוקות שמקלים באופן משמעותי על הגירויים והאלרגיה ומאפשרים לתינוק ולכם לישון יותר טוב.

מצעים היפואלרגניים – מומלצים לתינוקות
h

כאשר אתם בוחרים את סט מצעים למיטת תינוק , אתם מסתכלים על העיצוב, נוגעים בבד ומרגישים שהוא נעים, חושבים על עונת השנה שבה תשתמשו במצעים וכן הלאה. כל אחד והשיקולים המיוחדים שלו. חשוב להסתכל גם על הבד, שהוא המפתח לתפירת מצעים שיתאימו לתינוקות בעלי רגישויות שונות.

מצעים היפואלרגניים עשויים בדרך כלל מכותנה אורגנית איכותית. הם לא מכילים חומרים סינטטיים (אחוז הכותנה האורגנית בתוך הבד הוא 100%). בנוסף, הם נצבעים בצביעה עדינה מאד, עם חומרים טבעיים ולא כימיים. כך נמנעת האפשרות שהתינוק יקבל מהם גירויים שונים, בין אם הוא באמת אלרגי או שפשוט רגיש למגע שלהם.

היתרון הנוסף של מצעים מכותנה אורגנית הוא הרכות שלהם. אלו מצעים נושמים ונעימים, שמתאימים לכל עונות השנה והמגע שלהם הוא תמיד רך. הם לא מתקמטים בכביסה ולא צריך לפחד בייבוש במייבש כביסה.

למה זה חשוב?

תינוקות שאלרגיים לבד מסויים וסובלים מגירוי בעור כאשר הם ישנים על בדים סינטטיים, מזיעים או סובלים מכל בעיה אחרת שקשורה לאלרגיה בזמן השינה, לא ישנים טוב. זו משוואה פשוטה. שימוש במצעים לתינוקות שהם אלרגניים פוטר את ההורים מלילות ללא שינה ומחיים עם תינוק שקשה לו לישון והוא עצבני במהלך שעות היום.

בנוסף, מצעים היפואלרגניים ישאירו אתכם עם ראש שקט בלי קשר לאותה אלרגיה. תוכלו לדעת שהתינוק שלכם ישן על מוצר איכותי, נעים למגע, כזה שמבודד קור וחום בכל עונה בצורה הטובה ביותר ולא חושף את התינוק לבעיות של הזעה, קור או כל דבר אחר שמושפע ממזג האוויר.

הוסיפו לכך את התחזוקה השוטפת הפשוטה והקלה ואת העמידות של מצעים מכותנה איכותית ותוכלו ללכת לישון בשקט, בידיעה שהתינוק שלכם ישן טוב ואתם עשיתם את כל מה שיכלתם כדי להבטיח זאת.

מצעים היפואלרגניים ניתן להשיג אצל חברות המתמחות בייצור פריטי תינוקות ומצעים. חשוב לבחור בחברה אמינה ומנוסה שמתחייבת לייצור מצעים איכותיים ככל האפשר.

המאמר באדיבות חברת "Silk&Honey" – מצעים איכותיים מבדי כותנה מצרית אורגנית.

טלפון – 052-5952633

 

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות