מתי צריך מכון סקרים?

מתי צריך מכון סקרים? ומה קורה לאחר שמתבצע סקר שוק לחברה מסוימת? מכוני סקרים יכולים להועיל במיוחד למגוון סיטואציות. הכל על מכון מסוג זה והיעילות שלו בהמשך.

רבות החברות שנעזרות במכוני סקרים על מנת לסקור שווקים ולקבל נתונים אמתיים על מצב השוק בשלל סיטואציות. החברות נעזרות במכוני הסקרים כדי להבין מי הם קהלי היעד שלהם, מי המתחרים בשוק, מהן החוזקות והחולשות שלהם, וזאת כאשר הן רוצות לקבל מידע חשוב על מוצרים כלשהם וקבלת נתונים שונים.

אז מהם מכוני סקרים

מכוני סקרים הם מכונים שבהם אנשי מקצועי המתמחים בסקי שוק ודעת קהל. אותם מומחים מסייעים לחברות לנתח ולהבין מה קורה בשוק התחרותי בו הם נמצאים לפי פעולות שהם רוצים לבצע. סקרי השוק עוזרים לחברות לבצע או לא לבצע פעולות שונות, תוך שהסקרים עוזרים להם לתכנן אסטרטגיות שיווקיות שונות.

באמצעות הסקרים ניתן לדעת האם כדאי להשיק מוצר חדש בשוק, האם כדאי לצאת עם פרסומת חדשה, לאיזה קהל יעד כדאי לפנות או באיזה קהל כדאי להתמקד, עוד ניתן להבין האם המוצר נדרש או חסר בשוק האם כדי לשווק מוצר מסוים ולהשקיע בו כסף ועוד.

אז אילו סקרי שוק ישנם?

כיום ישנם מגוון סקרים שניתן לקיים, ישנם סקרים טלפוניים, ישנן קבוצות מיקוד שהן קבוצות של מספר אנשים שטועמים או מנסים מוצר וחווים עליהם את דעתם, ישנם שאלות מחקריות שניתנות לקבוצת אנשים, ישנו הלקוח הסמוי שמגיע לחנויות ברשתות ובודק אותן ולבסוף מנפיק דוח אודות החנות, וישנו מחקר בקרב צרכנים פוטנציאלים שנעשה באמצעות מצלמות שמתעדות את ההתנהגות הצרכים במקום הקנייה ועוד.

סקרי השוק על ידי מכון הסקרים מסייעים עד מאד להבין את המצב השוק ועוזרים לרשתות וחברות להתקדם ולהוביל בתחרות. כיום מגוון חברות כגון: רשתות מזון, חברות תעופה, נגריות, רשתות שיווק, רשתות אופנה, מספרות, מרפאות ועוד – כולם נעזרים בסקרי שוק כדי להבין איך לשפר את השירות שלהם.

תפריט נגישות