מתנת לידה מבן הזוג שלך

כשאתם מעניקים מתנה בשמכם, יש לכם את הזכות המלאה לבחור מה להעניק. המתנה הבאה שאתם הולכים להעניק היא לקרובה שלכם שזה עתה ילדה? מגוון האפשרויות הזמין לכם הינו עצום, אך חשוב לדעת כי ישנן מתנות שלא קונים בשמכם, אלא משאירים אותן לבן הזוג שיעניק. איזו מתנה ליולדת לא תעניקו? שימו לב:

 

חדר שינה חדש לתינוק

גם אם אתם ההורים של היולדת הטרייה וגם אם אתן כמה חברות טובות שהחלטתן לפנק את החברה שלכן בחדר שינה קומפלט לתינוק, מומלץ לא לעשות זאת. חדר שינה הוא אזור מאד אישי וזו הזכות המלאה של ההורים לבחור את הצבעים שהם ירצו לשלב בחדר, את הרהיטים השונים ואת פתרונות האחסון הנדרשים להם. למרות הכוונה הטובה שלכם, השאירו את הרכישה הזו להורים הטריים, או לבן זוגה של היולדת שיפתיע אותה עם חדר החלומות שלה.

 

חופשה מפנקת אחרי תשעת החודשים

לאורך תשעה חודשים היה על היולדת הטרייה לעבוד לא מעט. כעת, אחרי שהלידה עברה בשלום ובני הזוג הפכו למשפחה צעירה, מגיע להם קצת זמן איכות ביחד. לכן, אל תעניקו לה במתנה יום פינוק או סופשבוע מפנק – אלא תנו לבן זוגה את הזכות לפנק אותה, להפתיע אותה ולבלות איתה זמן איכות. מתנה ליולדת לבן או לבת שהיא מומלצת במיוחד ואותה כן תוכלו להעניק, היא מארז גדול ועשיר הכולל בתוכו אביזרים שונים לגידול התינוק.

 

שרשרת עם שם התינוק

ישנם דברים שהאמהות הטריות אוהבות לעשות בעצמן, כמו לעצב לעצמן שרשרת עם שמו של התינוק. לבטח גם לכם יצא כבר לראות אמהות שעליהן שרשרת ייחודית עם אותיות המרכיבות את שם התינוק שלהן. מאחר ותכשיט הוא דבר מאד אישי וכל אישה אוהבת תכשיטים אחרים, כדאי שלא להעניק לה במתנה תכשיט. כמו כן, העניקו לבן זוגה את הזכות לרגש אותה עם המחווה המרגשת של תכשיט במתנה לאחר תשעת החודשים בהם היא נשאה את ילדם ברחמה. אתם רוצים להעניק מתנה ליולדת לבת או לבן? לא חסרות אפשרויות. את המחוות האישיות יותר? השאירו לאב הטרי!

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות