טרפת ברשת: נוזל לסיגריה אלקטרונית

לא משנה היכן אני גולש או באילו שעות, בחודשים האחרונים הרשת מוצפת במידע ופרסומים אודות סיגריות אלקטרוניות ווופורייזרים, בארץ אבל גם בעולם. הסיגריות האלקטרוניות הקטנות והתמימות האלו צוברות יותר ויותר תאוצה וניתן לקבל לכך הוכחה גם בעולם האמתי, ולא רק ברשת. אם תפקחו את העיניים שלכם ותתבוננו סביבכם בוודאי תראו לפחות אדם אחד או שניים עם סיגריה אלקטרונית או לפחות תחזו בוופורייזר הנשלף באלגנטיות מאיזה כיס.

הסיגריה האלקטרונית כבר נכנסה לתודעה הישראלית והפכה לאמצעי יעיל שבעזרתו ניתן להיגמל מסיגריות, ושיעורי ההצלחה של הוופורייזרים אף נחשבים לגבוהים. זו גם הסיבה שרבים פונים לאחרונה לוופורייזר במטרה להפסיק לעשן או לפחות לצרוך פחות ניקוטין. עד כאן בוודאי לא חידשתי לכם הרבה, הוופורייזר נמצא בישראל כבר מספר שנים. אבל מה שלא כולם יודעים, בוודאי אנשים שטרם התנסו במכשיר אידוי כזה או אחר, זה שכדי להשתמש בסיגריה אלקטרונית צריך 2 דברים: אחד, זה סיגריה אלקטרונית/וופורייזר, והשני, נוזל לסיגריה אלקטרונית. ונראה שהנוזלים החדשים בשפע הטעמים המעניינים גורמים לטרפת….

חדש!!! נוזל לסיגריה אלקטרונית במגוון טעמים חדשים ורעננים

ניתן לרכוש נוזל לוופורייזר על בסיס ניקוטין. אפשר לרכוש נוזלי אידוי עם שיעורים שונים של ניקוטין. יש שיעור של 0.3 ניקוטין בנוזל, ואם אתם רוצים קצת יותר ניקוטין אז יש לכם נוזלים שמכילים שיעור של 0.6 ניקוטין. אלו הם אגב, הנוזלים שמשתמשים בהם מעשנים שמנסים להיגמל. הם מתחילים עם שיעור גדול של ניקוטין בנוזל ולאט לאט הם יורדים לשיעור נמוך יותר עד לגמילה מוחלטת.

אך החדשות הטובות הן שנכון להיום נוזלים לסיגריות אלקטרוניות מגיעים במגוון רחב של טעמים חדשים ורעננים, ובשילובים מטורפים. לא מאמינים? הנה רשימה חלקית של הטעמים החדשים שגרמו לטרפת ברשת…

במחלקת המתוקים תמצאו טעמים חדשים ומשובחים כגון: אבטיח, תפוח, קינמון, דבש, תות-שמנת, קורנפלקס ואפילו בטעם קינמון.
במחלקת החמוץ-מתוק ממתינים לכם טעמים דוגמת: דובדבן, תות-קיווי, אוכמניות, ליצ'י, אפרסק, אבטיח-צוף-טפיוקה, מלון-מנטה-פירות-פיטאיה, וניל אפרסק, תות-בננה, מנגו, יוגורט-וניל וכן סמוד'י-תות-בננה.

לחובבי הניקוטין יש נוזלי אידוי בטעמי טבק וכן שילובים של טבק-מנטה.

שלא יעבדו עליכם!

כאשר אתם רוכשים נוזל לסיגריה אלקטרונית חשוב שתדעו לזהות נוזלים איכותיים ולהימנע מרכישת איכות ירודה. בבואנו לבחור מותג או חברה אחד האלמנטים הכי חשובים שש לבדוק הוא סמיכות של הנוזל. חפשו נוזלים בעלי סמיכות גבוהה. נוזלים דלילים מפספסים את הנקודה, כי עם נוזלים דלילים נוצר תהליך של שריפה הדומה מאוד לעישון סיגריה רגילה. אך אם משכילים לבחור נוזל צמיגי וסמיך, הוא יהיה גם איכותי יותר וגם בריא יותר.

באופן כללי זכרו, אם אתם חשים בטעם שרוף, סימן שהנוזל לא איכותי דיו וכדאי לחפש מותג אחר או טעם אחר.

נו, אתם כבר יודעים איזה נוזל לסיגריה אלקטרונית הכי פופולרי?

כתיבת תגובה

תפריט נגישות