נראית למרחקים – פרגולה לפנטהאוז

כל דירת פנטהאוז צריכה לפנק את עצמה ואת דייריה בפרגולה יפה וחדישה. בעזרת הפרגולה ניתן לנצל בצורה מיטבית את החלל שמציעה המרפסת הצמודה לכל אורך ימות השנה, כולל בימים החמים ביותר.

רכיב מפתח בכל פנטהאוז הוא פרגולה מרשימה

מכיוון שדירת הפנטהאוז היא הדירה העליונה והבולטת ביותר בבניין, רכיב מפתח בה ובעיצוב שלה הנו פרגולה מרשימה ויפה. התקנה של פרגולה מעוצבת תשווה לא רק לדירה עצמה מראה יותר מוקפד, אלא גם לבניין כולו. מעבר לכך, כמובן שלפרגולה ישנם יתרונות פונקציונליים רבים – בעיקר בדירת גג אשר חשופה באופן מוחלט לקרני השמש החזקות. התקנת הפרגולה תאפשר לכם להנות מישיבה נעימה ורגועה במרפסת תחת צלה המרענן.

כיצד לבחור את החומר ממנו עשויה הפרגולה?

הפרגולה שתבחרו לפנטהאוז יכולה להיות עשויה ממגוון רחב של חומרים, כאשר הנפוצים והעמידים ביותר הנם אלומיניום ועץ. מעבר להיבטים הפונקציונליים של כל חומר, הרי שהוא גם משווה למרפסת ולדירה כולה מראה מעט שונה. לפיכך, מומלץ להתייעץ עם מעצב פנים או עם מכר בעל חוש אסתטי, וכך לקבל המלצה לגבי הדגם שהכי מסתדר עם הקו העיצובי של הדירה בה אתם מתגוררים.

לניצול מיטבי של השטח – מתקינים פרגולה תלויה

מכיוון ששטח הקרקע של המרפסת הצמודה לדירת הפנטהאוז איננו גדול ורחב, מומלץ להתקין פרגולה שתאפשר ניצול מיטבי שלו. פרגולות תלויות הנן פתרון אידאלי לשם כך, שכן הן אינן דורשות תמיכה קרקעית בדמות עמודי תמך. את הפרגולה ניתן לחבר אל הקיר החיצוני של הדירה (בעזרת מוט או חבל מתכתי חזק), וכך להשאיר את שטחה של המרפסת פנוי למעבר או לישיבה.

הקפידו על כך שהפרגולה עומדת בכל התקנים הנדרשים

מכיוון שהפרגולה צפויה בסופו של דבר להתנוסס מעל ראשיכם וראשי הקרובים לכם, חשוב ביותר להקפיד על התקנה בטיחותית ונכונה שלה. במסגרת זאת, יש לוודא כי כל רכיבי הפרגולה עומדים בתקני הבטיחות המחמירים ביותר (בין אם של היצרן, היבואן או המדינה בה היא מותקנת). כמובן שגם מעבר לתקניות הרכיבים עצמם יש להקפיד על התקנה בטיחותית של המכלול כולו. לצורך כך מומלץ להיעזר בשירותיו של בעל מקצוע מנוסה ואמין.

כיצד לשמור על הפרגולה עמידה לאורך שנים רבות

התקנה של פרגולה לפנטהאוז יכולה להיות השקעה כלכלית לא קטנה. כדי להפוך אותה למשתלמת יותר, מומלץ להקפיד על תחזוקה שוטפת של הפרגולה – וכך לשמור אותה עמידה לאורך שנים רבות. אם למשל בחרתם בפרגולה העשויה מעץ כדאי לוודא שהוא איננו ניזוק מפגעי מזג האוויר, ולמרוח מדי תקופה שכבת מגן מחזקת. מומלץ להתייעץ עם בעל המקצוע או החברה שביצעה את ההתקנה ולקבל מהם הוראות לתחזוקה שוטפת מומלצת.

מנצלים את השטח המוצל לאירוח תדיר במרפסת

אחת ההנאות הצרופות שבדירת פנטהאוז הנה ללא ספק המרפסת האטרקטיבית אשר נלווית לה. לאחר שתתקינו בדירתכם פרגולה שתספק למרפסת הצללה, תוכלו לנצל את השטח המוצל שהתקבל לטובת אירוח ואירועים חברתיים. כל המכרים וקרובי המשפחה שלכם ישמחו להגיע לארוחת ערב או לבראנץ' חגיגי במרפסת, וכך לחנוך יחד אתכם את התוספת המשדרגת החדשה לדירה.

ההשקעה בפרגולה צפויה להשתלם במהרה

ההשקעה בפרגולה, בכסף כמו גם בזמן, צפויה להשתלם ולהחזיר את עצמה במהרה. ברגע בו תתחילו לחנוך את המרפסת באירועים והתכנסויות (גם אם בפורום משפחתי מצומצם) כבר תרגישו כי ההשקעה הייתה שווה זאת. אין מה להשוות בין מרפסת פנטהאוז עם פרגולה לבין אחת בלעדיה, כך שאתם צפויים להיות מרוצים בסיום התהליך הארוך.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות