עוד הרבה לפני השמלה: כך תבחרי מעצבת שמלת כלה

אז מה עליכן לבחור קודם – את השמלה או המעצבת? חיפוש אחר שמלת הכלה הוא כנראה החלק המרגש ביותר לאורך הפקת אירוע החתונה. לא רק שמדובר על מוטיב מוביל ומרכזי באירוע לכשעצמו, אלא גם שעבור המון בנות מדובר על התגשמות חלום! השאלה הגדולה באמת היא האם לחפש דגמים ורק לאחר מכן מעצבת, או דווקא לקבוע מראש עם איזו מעצבת שמלות כלה תעבדו? ההמלצה היא לבחור מעצבת שאתן מאמינות בה ויחד תעשו דרך משותפת!

 

המעצבת מתלהבת מכל שמלה שאת מודדת?

אז איך בוחרים מעצבת שמלות כלה? ראשית, חשוב שהמעצבת תהיה כמה שיותר אמיתית וכנה איתך. לבטח גם אתן מכירות היטב את התופעה המוכרת דווקא מחנויות הבגדים: המוכרות שמחמיאות לכן על כל פריט ופריט שאתן מודדות. שימו לב כי עם מעצבת שמלת הכלה המצב חייב להיות שונה לחלוטין. חפשו אחר מעצבת אמינה וכנה שתוכל לשקף בפניכן את האמת. שמלת הכלה היא שמלה שאתן עתידות ללבוש רק פעם אחת בחיים שלמים, כך שחשוב שהבחירה תהיה לא פחות ממושלמת.

 

מוניטין המעצבת, המלצות מכלות

הטעות הנפוצה ביותר שתוכלו לעשות עם חיפוש אחר מעצבת שמלות כלה הוא לא לבצע בדיקות מקדימות. בענף החתונות קל מאד לקבל המלצות על נותני שירות שונים, לרבות על המעצבות השונות. לפני שאתן בוחרות במעצבת, כדאי שגם אתן תדעו מה המוניטין של המעצבת, עד כמה הכלות שעיצבו אצלה את השמלה היו מרוצות ומה הניסיון שלה. עם שמלת הכלה שלכן, ועם כל אלמנט אחר לאורך הפקת האירוע, אין מקום לפשרות – בוחרים רק בטובים ביותר!

 

עד כמה המעצבת נכונה לעבוד בשיתוף פעולה?

מעצבת שמלות כלה חייבת להיות מעצבת שנכונה לעבוד אתכן בשיתוף פעולה. איך שיתוף פעולה שכזה בא לידי ביטוי? בין היתר על פי התאמות שהמעצבת מוכנה לעשות עבורכן. בעוד ישנן מעצבות שלא מוכנות לשנות דגמים, מידות או גזרות, ישנן המעצבות שיעשו הכל על מנת שתהיו כמה שיותר מרוצות ועל כן הן יתאימו את השמלה אליכן. הבטיחו גם אתן שהמעצבת שלכן קשובה, פתוחה ומכילה אתכן.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות