עיצוב, עיצוב ושוב עיצוב

אירוע הוא מלאכת מחשבת המערבת גורמים רבים והכול בכדי להבטיח כי האירוע יהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש. עלינו לחשוב על אלפי משתנים התלויים זה בזה ומבטיחים כי האירוע שלנו יתנהל כסדרו. ככל שנדאג ליותר דברים כך נהיה בטוחים כי האירוע שלנו מתנהל בצורה יותר איכותית וכך נהיה בטוחים כי אנחנו מרוצים יותר מהאירוע. אך ספק אם יד עוד דבר כל כך משמעותי באירוע כמו העיצוב של המקום. ככל שהמקום יהיה מעצוב ברמה גבוהה יותר כך נהיה בטוחים כי אנחנו יכולים לערוך אירוע יותר איכותי. וככל שהאירוע יותר איכותי כך האורחים שלנו יהיו יותר מרוצים והמשמעות היא שגם אנחנו נהיה יותר מרוצים וזהו יתרון עצום שלא ניתן לקבל בפרמטרים אחרים.

מדוע מקום לאירועים קטנים יכול לתת לנו שירות הרבה יותר טוב מבחינת עיצוב המקום?

שאלת המאה היא כיצד אנחנו יכולים להבטיח כי נקבל העיצוב הגבוה ביותר למקום? מה עלינו לעשות בכדי להבטיח רמה גבוהה של עיצוב במקום? התשובה היא שאנחנו יכולים לעשות דברים רבים אך נראה כי המרכיב המשמעותי ביותר שאנחנו יכולים לעשות הוא לבחור את גודל המקום בו נערוך את האירוע. ככל שמקום יותר קטן כך קל יותר לעצב לפי קונספט עיצובי מסוים וכך העיצוב שלו יהיה ברמה הרבה יותר גבוהה. מקום לאירועים קטנים יהיה תמיד מעוצב ברמה יותר גבוהה מאשר מקום לאירועים גדולים ועלינו לזכור זאת כאשר אנחנו מתלבטים איזה אירוע לערוך וכיצד לערוך את האירוע הזה.

תכנון, תכנון ושוב תכנון

כאשר אנחנו מעצבים אירוע מסוים ישנם הרבה דברים שעליהם אנחנו צריכים לשים דגש, אך נראה כי הדבר החשוב ביותר שעליו אנחנו צריכים להסתכל כאשר אנחנו עורכים אירוע הוא התכנון של האירוע. ככל שנתכנן אירוע ברמה יותר גבוהה כך אנחנו נהיה בטוחים כי העיצוב בו יותר איכותי ויותר מתאים לבחירה שלנו. אנחנו יכולים לעצב אירועים בצורות שונות והכול יהיה טוב ויפה, אך אם לא נתכנן את עיצוב האירוע הרי שהאירוע יצא על הפנים ואנחנו לא נהנה ממנו ונצטער על כך שקיימנו את האירוע.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות