עיצוב תכשיטי זהב

עיצוב תכשיטי זהב בצורה מקורית זאת פעולה מורכבת, ורסיטילית, כמספר התכשיטים המעוצבים השונים שקיימים בעולם. תכונותיו הייחודיות של הזהב, כמו הרכות היחסית שלו, שמאפשרת לעצבו בנוחות, לצד העמידות שלו, הופכים אותו לאחד החומרים הפופולריים ביותר בתחום של עיצוב תכשיטים.

תכשיטי הנסיכה

ההיסטוריה של העיצוב בזהב

לעיצוב בזהב היסטוריה ענפה ועשירה בתחום של עיצוב התכשיטים. כבר במצרים העתיקה ביקשו הפרעונים להיקבר עם תכשיטי הזהב האהובים עליהם, ובימי הביניים הפך הזהב לסמלם של המלכים האירופיים. הגדילו לעשות מלכי אנגליה, אשר עבור טקס ההטבלה של כל נסיכה או נסיך ייצרו כפית זהב טהור. טכניקת עיצוב תכשיטי הזהב שימשה לטקסים ולפולחנים דתיים, עד כדי כך שלזהב היה מעמד של קדושה בתרבויות עתיקות רבות.

תכשיטי הנסיכה ראשון לציון

אלו תכשיטים ניתן לעצב מזהב?

כל תכשיט שאתם יכולים לחשוב עליו, ניתן לעצב אותו עם זהב. בין אם מדובר בצמידים או בטבעות, בשרשראות או בכלל בעגילים. תכשיטי זהב יכולים להגיע בכל הצורות, הגדלים והסוגים, ובכל טווחי המחירים, החל מהיוקרתיים ביותר, שעשויים מאה אחוז זהב טהור או זהב לבן (שמחירו גבוה אף יותר מפלטינה), ועד לסוגים שונים פשוטים יותר של פלטות ושל ציפויים. הציפויים האיכותיים ביותר נקראים גולדפילד. זהו ציפוי מתכת פשוטה המצופה זהב עשרה קראט, במרבית מקרים, אשר מחזיקה מעמד לתקופה של כמה עשרות שנים מבלי להשחיר או להישרט, בזכות יסודותיו הכימיים של הזהב ויכולתו שלא להתחמצן ולהשחיר. המראה המעוצב של תכשיטי הגולפילד, שמקשה להבדיל בין ציפוי לבין יצוק זהב, הופך את העיצוב בזהב זמין לכלל הציבור על כל גווניו.

תכשיטי הנסיכה

אלרגיות?

לזהב יצא שם כאחד מסוגי המתכות שגורם לבעיות אלרגניות. בניגוד למתכות פשוטות כמו ניקל ופליז שעלולות לגרום לפריחות ואינפקציות בעת מגע ממושך עם העור, עם תכשיטי זהב אתם דווקא מפחיתים את הסיכוי לכך שדברים דומים יקרו לכם. עובדה זו הופכת את חווית השימוש בתכשיטי זהב לנוחה ולנעימה יותר מאשר כאשר מתקשטים בתכשיטים מחומרים אחרים. אם כן, עכשיו שזה ברור כל כך שתכשיטי זהב הם פתרון מושלם עבור כל אחד ואחד מאתנו, כנסו לאתר ותנו לתכשיטי הנסיכה להציג בפניכם את המבחר המרהיב שעומד לבחירתכם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות