על סוגים שונים של מזרונים לחדר השינה שלכם

על סוגים שונים של מזרונים לחדר השינה שלכם

כדי שתוכלו לישון בצורה נעימה, ולתת לגוף שלכם לנוח בסיומו של יום ארוך, חשוב מאד שתבחרו מלכתחילה במזרון איכותי שיספק לכם את התמיכה המושלמת. עם זאת, כמובן שאתם שואלים את עצמכם, מהו המזרון שיוכל לעמוד בציפיות שלכם? מאחר ויש סוגים מגוונים למדי של מזרונים, חיברנו עבורכם מדריך קצר, שיעזור לכם לבחור במזרון שמאתים לכם, לאחר שתכירו את התכונות של כל הסוגים.

 

מהספוג ועד לויסקו אלסטי

  • מזרון ספוג – מדובר על מזרונים שהמחיר שלהם הוא זול כמעט יותר מכל מזרון אחר שתמצאו כאן. הספוג עצמו הוא רך למדי ונעים למגע, אם כי יש לזכור שלרוב, הוא לא מספק תמיכה אורתופדית מושלמת. במקרים רבים, נוכל למצוא את המזרונים בעיקר ככאלו שמתאימים לתינוקות ולילדים – משום שהם גם סופגים נוזלים בצורה טובה, והדבר מתאים לתינוקות ופעוטות שעוד עושים את צרכיהם בחיתול.
  • מזרוני קפיצים – מדובר על מזרונים נפוצים מאד למבוגרים. התפקיד של הקפיץ הוא לספק את התמיכה הטובה לגוף, במחירים נוחים למדי. חשוב לציין שבתוך הקטגוריה הזו, יש כמובן עוד תתי סוגים מיוחדים שמשתנים לפי ההבדל והרווח בין הקפיצים, העובי שלהם, מידת הרכות או הקושי של המזרן, ועוד.
  • מזרון עם קפיצים מבודדים – גם כאן מדבור על מזרונים עם קפיצים, אבל במקרה הזה, כל קפיץ נמצא בשרוול מיוחד שמבודד אותו. המשמעות היא שאם קפיץ אחד זז, חברו לא יזוז. זה מתאים בעיקר לזוגות שבהם יש בן זוג אחד שנוטה לזוז הרבה מתוך שינה או לקום מקודם יותר – וכך זה לא מפריע לבן הזוג השני.
  • מזרון ויסקו אלסטי – מדבור על מזרון מיוחד ללא קפיצים, שעושה שימוש בחומר גמיש מאד, שבעצם מחלק את מרכז הכובד של הגוף שלנו. הדבר עוזר מאד למנוע כאבים באזור הצוואר ובאזור הגב, ובכך אנשים רבים שסובלים מבעיות אורתופדיות, מוצאים יתרון גבוה במזרונים היוקרתיים הללו.

 

אז מהו המזרון שיכול להתאים לכם?
יש כאמור לא מעט סוגי מזרונים שאתם יכולים למצוא בהם יתרונות שונים בשפע קטגוריות. חשוב מאד שתתנסו באופן פיזי בכמה מהם ותראו עד כמה השינה עליהם נעימה לכם – לפני שתמהרו לבחור באחד מהם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות