עצות יעילות לדיאטה

חייב להוריד את הכרס? מרגישה שאת חייבת להשיל מספר קילוגרמים ממשקל גופך? זה הזמן לתכנן דיאטה שתוביל אתכם אל המטרה. בכתבה שלפניכם ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות שיעזרו גם לכם להיערך כראוי לתהליך הדיאטה בה בחרתם.

  1. הצהירו כוונות
    לפני כל תחילת תהליך של דיאטה, מומלץ להצהיר בפני האנשים הקרובים אליכם, על רצונכם וכוונתכם בביצוע תהליכי הדיאטה. הצהרת הכוונות מעודדת את הסביבה הקרובה לתמוך בכם, וכמו כן, מעניקה לכם סיבה נוספת לעמוד בהתחייבותכם.
  2. בקרו אצל התזונאית
    על מנת ליהנות מהליך מצולח ואפקטיבי של הדיאטה, מומלץ להתאים את סוג הדיאטה לאופי הבריאותי שלכם. כיום, תוכלו לעשות שימוש בידע מקצועי רב הנמצא ברשותן של תזונאיות ודיאטניות שונות, הפועלות בכל קופת חולים אליה אתם משתייכים. ביקור אצל תזונאית תאפשר לכם ליהנות גם מהעמדת תפריט המותאם לכם באופן אישי.
  3. הגדירו מטרה
    הקפידו על בחירת מטרה בה תוכלו לעמוד בזמן הקצר. הגדירו את המטרה תוך כדי העמדת לוחות זמנים (לדוגמא: הורדת 3 קילו תוך חודשיים). עמידה ביעדים תעודד אתכם להמשיך בפעילות החיוניות, ואף תאפשר לכם ליהנות מהסיפוק הרב הכרוך בעמידה ביעדים והמטרות שהצבתם לעצמכם.
  4. פעילות ספורטיבית
    הורדת משקל הינה החלק הקל יחסית של הליכי הדיאטה, הקושי נמצא בשמירה על משקל גוף רצוי לאורך זמן. על מנת ליהנות ממשקל גוף רצוי לאורך זמן, מומלץ להיכנס ל"משטר" ספורטיבי, שיאפשר לכם ליהנות גם ממספר יתרונות בריאותיים משמעותיים, וגם משמירה על משקל הגוף הרצוי לאורך זמן.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות