פוליש וניקיון לבית…ממש לפני החג

אנחנו יודעים בדיוק מה עובר לכם בראש…איך נוכל לדעת שאתם – החברה שבחרנו עבור הפוליש וניקיון הבית שלנו – באמת תספקו לנו את מה שאנו מחפשים, צריכים ורוצים?
אין דבר יותר חשוב וחכם מלשאול בדיוק את השאלה הזו לצד שאלות נוספות על מנת לדעת בוודאות ולהיות רגועים שאתם אכן מקבלים את השירות שאתם צריכים.
לפרטים נוספים וספציפיים בנוגע להליך פוליש, ניתן למצוא זאת בקישור הבא: חברת פוליש קריסטל לרצפה מומלצת לבית

למה דווקא אנחנו?

ראשית כל – המחיר. אנו מעניקים את המחירים האטרקטיביים ביותר שיש בהתאם לאיכות השירות הגבוה שאנו מציעים. אנחנו מספקים שירותי פוליש ברמה גבוה, כאלו שמחזיקים לאורך זמן (משמע – אם פוליש מסוים מחזיק שנה, בשל האיכויות של חומרי הניקיון שלנו, המכשור, הניסיון וההתמקדות בפרטים הקטנים – אנו תמיד מצליחים לגרום לאורך חייו של הפוליש להאריך ימים ולהיות מעל הממוצע).

הפוליש שלנו מסיר כתמים, לכלוכים ושריטות ומספק מראה נקי ומבריק ללקוח. מעבר לכך, המחיר שאנו מציעים כולל בתוכו כבר קרצוף (דבר שאיננו מובן מאליו שלצערנו ישנן חברות שגובות על כך כספים נוספים).
אנו בעלי זמינות גבוה בשל העובדה שיש ברשותנו מספר סניפים הפזורים ברחבי הארץ כך שניתן להזמין את שירותינו מהיום למחר.

ניקיון כולל

אצלנו תודעת השירות היא אחד מהדברים החשובים ביותר ולכן כאשר מזמינים אצלנו שירותי ניקיון אנו מבצעים זאת באופן כוללני, יסודי והתמקדות וירידה אל הפרטים הקטנים ביותר שאולי לחברה אחרת ייראו שוליים.
ראשית כל – אנו דואגים לשאוב את הבית באופן יסודי עם שואבי אבק תעשייתיים וחזקים במיוחד.
את כל החדרים הדחוסים, הצפופים ומלאי האבק.

לאחר מכן, אנו מתחילים לחטא את החדר ולנקות אותו היטב – מעל הארונות, בתוך הארונות ולמעשה דואגים שהחלל הבעייתי יהיה נקי מאבק, שהרצפה תעבור שטיפה ושהמקומות הבעייתיים יעברו ניקוי הולם.

אנו עוברים לאחר מכן לחדרי האמבטיה והשירותים ומתחילים לחטא את האסלות, ניקלים, כיורים, מקלחות, אמבטיות ומטפלים בבעיות שונות שיכולות להיווצר (בהם נתקלנו בבתים רבים) – עובש, טחב וכן הלאה. חשוב לציין שמכיוון שאנו עובדים עם חומרי ניקיון תעשייתיים ואיכותיים מאוד, הניקיון שלנו נשמר לאורך זמן – דבר שמורגש ונראה לעין ללא צל של ספק, מה שמאפשר ללקוחותינו לקבל בית נקי ונהדר.

כאמור, אני ננקה את הפנאלים מסביב ובמידת הצורך גם נבצע פוליש בכדי להעניק להם את המראה המבריק והטוב ביותר.

לפרטים נוספים אל תשכחו ואל תהססו להקליק על הקישור המצורף בתחילת המאמר.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות