פיינטבול – חוויה בצבע

פיינטבול הוא משחק המשוחק ברחבי העולם, על ידי ילדים ומבוגרים מכל המינים ומכל סגנונות החיים. משחק האקסטרים, המשלב תחכום ומזל, סחף אחריו הרבה מאוד אנשים מכל רחבי העולם, וכיום משחקים בומעל 12 מיליון אנשים בלמעלה מ-40 מדינות. אז מהו בדיוק פיינטבול, איך משחקים את המשחק ולמה כדאי גם לכם לנסות? במאמר זה תמצאו את כל התשובות.

מהו פיינטבול?

פיינטבול הוא משחק אקסטרימי אשר משלב בין המשחק "תפוס את הדגל" ובין משחק "מחבואים". השחקנים מתחלקים לשתי קבוצות, כאשר המטרה של כל קבוצה היא להצליח להביא את הדגל שנמצא אצל שחקני הקבוצה השנייה. השחקנים יוצאים למסע, ובמהלכו הם יכולים לנטרל את שחקני הקבוצה היריבה, וזאת באמצעות פגיעה בהם בכדורי הצבע שנמצאים ברובה שלהם שנקרא "סמן". לכל קבוצה יש כדורי צבע בצבע אחר כדי שאפשר יהיה להבדיל בין החיילים, והאתגר הוא כמובן להצליח להביא את הדגל, ולנטרל כמה שיותר שחקנים.

פיינטבול לילדים

היום, מלבד אתרי משחק שניתן למצוא בכל חלקי הארץ, לרבות פיינטבול כפר סבא, פיינטבול הגושרים, פיינטבול באר שבע, פיינטבול אילת ולמעשה- פיינטבול כמעט בכל עיר, אפשר גם למצוא את המשחק כהפעלת יום הולדת לילדים. המפעילים מגיעים עם כל האביזרים הנדרשים, ומקיימים תחרות בין שתי קבוצות הילדים. אמנם הילדים חוזרים הביתה "קצת" מלוכלכים, אבל הצבע נשטף בקלות מהידיים ויורד לגמרי בכביסה מהבגדים. ההנאה שלהם שווה כל שקל וכל רגע, וברוב המקרים כולם חוזרים הביתה מלוכלכים אך מרוצים. אם בכל זאת לא רוצים את הלכלוך, אפשר לבחור במקום פיינטבול לייזר טאג. מדובר באותו משחק בדיוק, רק שהוא מתבצע באמצעות רובי לייזר ולא באמצעות רובי צבע.

 

לסיכום, פיינטבול הוא משחק מאתגר וחווייתי, אשר תורם מאוד לגיבוש ומתאים מאוד לקבוצות עובדים, למשפחות ולחברים. על מנת ליהנות מהמשחק באופן מקסימלי, כדאי מאוד לקבל המלצות מחברים שכבר עשו את זה, כי אם הם נהנו – אין שום סיבה שאתם לא.

לקבלת מידע נוסף אודות משחקי פיינטבול בצפון, במרכז ובדרום –
אתם מוזמנים ליצור קשר עם אתר לגדול בטלפון מספר: 072-2211144, נשמח לספק לכם את כל המידע החשוב.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות