חוג פילאטיס ברמת גן בשיטת פילאטיס הרצפה

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של חוגי פילאטיס ברמת גן, כאשר את המגוון הרחב הזה ניתן לחלק לשלושה סוגים – חוגים בהם מתקיימים תרגילים על הרצפה, חוגים בהם התרגילים מתקיימים על מכשירים וחוגים המשלבים בין שתי השיטות. במאמר זה נדבר על חוגים אשר מתמקדים בשיטת פילאטיס רצפה.

פילאטיס רצפה הינו אימון פילאטיס אשר כשמו כן הוא – מתקיים על הרצפה (או יותר נכון, על מזדנים מיוחדים הפזורים על הרצפה).

מטרת האימון

המטרה של פילאטיס רצפה הינה להפעיל את כל השרירים בגוף, בעזרת תרגילים שונים. באימון מסוג זה, קצב הפעילות הינו איטי יחסית לאימוני כושר מסוג אחר, ולכן מדובר באימון נוח יותר אשר מתאים למגוון רחב של מתאמנים ולמגוון רחב של גילאים שונים. את התרגילים מבצעים בסבבים שונים, ובכל פעם מפעילים אזור אחר של שרירים בגוף. בצורה הזו, גם יוצרים חיזוק משמעותי של השרירים וגם תורמים לגמישות השרירים ולחיזוק של המפרקים בגוף. בצורה הזו המתאמנים יכולים ליהנות מחיטוב של הגוף, יציבה טובה יותר וחיזוק שיווי המשקל.

למי מומלץ לפנות לאימון פילאטיס רצפה?

כאמור, אימון פילאטיס ברמת גן אשר מבוצע על הרצפה הינו אימון כושר אשר מבוצע בקצב איטי יותר, לעומת אימוני כושר אחרים, ולכן אימון מסוג זה מתאים לאנשים אשר רוצים לחטב את הגוף ולחזק את השרירים בצורה עדינה יותר, מבלי "לקרוע" את עצמם בחדר הכושר מידי יום. בנוסף, מדובר בתרגילים עדינים יחסית ולכן הם מתאימים גם לאנשים מבוגרים וגם לאנשים עם בעיות רפואיות מסוימות אשר לא מאפשרות להם לבצע אימוני כושר מפרכים בצורה הסטנדרטית והמוכרת.

יתרה מזאת, ישנם אימוני פילאטיס ברמת גן אשר מותאמים גם לנשים בהיריון ולנשים לאחר לידה, ומאפשרים להן לשמור על הכושר הגופני גם בתקופת ההיריון וליהנות מגוף חטוב יותר בתקופה קצרה מאוד לאחר הלידה עצמה. לכן נשים רבות בוחרות באימון מסוג זה בתור אימון שבועי או דו-שבועי באופן קבוע, מה שמסייע להן ליהנות מאימון כושר נוח ויעיל שאת התוצאות שלו רואים בקלות.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות