פריצת רכבי משא

המשאית תקועה? יש מי שיחלץ אותך! מנעולני רכב המתמחים בפריצת רכבי משא בדרך לחלץ את הדלת הנעולה. בניגוד למה שאתה סבור – לא יתבצע קידוח במנעול, הדלת תישלף כמו שהיא. בתחום המנעולנות מודעים למחירים היקרים שנהגים, ובפרט נהגי משאיות, צריכים לשלם על כל שבר הכי קטן ברכב, ועל כל נגיעה של מוסכניק. מנעולן טוב לא ישבור את המנעול ובכך יגביה לכם את הפרמיה בביטוח: המנעולן יטפל בדלת באמצעות כלים ייעודיים לדגדוג המנעול ושליפת הדלת.

דגדוג המנעול ברכב משא

במצב זה – המנעולן דואג לכך שהדלת תיפתח בעקבות כך שהמנעול שבתוכה כופף והוסט מבלי להישבר. הוא עושה זאת באמצעות כלי פריצת רכבי משא ייעודיים, וביניהם משטח בד ענק שנטבח בחריץ בין הדלת לגוף המשאית. במקביל, באמצעות מוט ישר ועבה מושך המנעולן את הדלת במטרה לפתוח אותה. כמה שהרכב שלכם נראה בעייתי עכשיו, וכמה שהדלת נראית בעייתית בשל כך שהיא גבוהה, מדובר בפעולה של כמה דקות, לא יותר.

מה כן חשוב לוודא לפני הזמנת עבודה?

שאתם משוחחים עם חברה שהעידה על עצמה כעובדת בתחום פריצת רכבים ומעסיקה מנעולני רכב, ולא חברה המסתפקת בשירותיו של מנעולן רגיל. חברה כזו עלולה לקדוח לכם במנעול וזה יעלה לכם ביוקר בעיקר כשתרצו לתקן דרך הביטוח את הדלת המושבתת. לכן, לא זזים לפני שמוודאים שזה מנעולן רכב, ושיש לו ניסיון גם עם משאיות, אוטובוסים ורכב כבד.

האם לרכב צפוי נזק בהמשך?

לא. כפי שאמרנו בפסקה הראשונה, הפריצה גורמת רק לדגדוג המנעול ולא לשבירתו ואפילו לא לעיקומו. המנעול מוסט קלות לפרק זמן קצר ביותר שמאפשר לבצע מחטף ולפתוח את הדלת. אתם תראו שניתן יההי אפילו ללחוץ על הנועל והפותח של הרכב לאחר מכן בלי שאף חלק נפגע. לכן, לא צפוי נזק לרכב בהמשך, ואפילו לא למנעול של הרכב, שהוא ה- ISSUE העיקרי כאן.

מה חשוב לעשות כדי להימנע משירותיו של מנעולן פריצת רכבי משא?

כשיוצאים להתרעננות בנסיעה ארוכה לא זזים בלי המפתח ביד, ואם אתם לא מעוניינים לכבות ולדומם אלא רק להרים בלם יד – קחו אתכם את המפתח הרזרבי. כך או כך, חייב להיות צרור אחד עליכם שכן רוב המשאיות עובדות כיום על אוטומט וננעלות. בנוסף, דאגו שאם יש לתא האחסון גם כן מפתח – כי הוא יהיה מצוי אצלכם בתא הנהג בכל עת. בסיום הובלה או פרויקט אחר אין להשאיר את המפתח בתא האחסון אלא להקפיד להחזירו למקומו הקבוע בתא שלכם.

 

תפריט נגישות