פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, גוגל פלוס ויוטיוב – פרסום ברשתות חברתיות

פרסום ב5 רשתות חברתיות מובילות בישראל

כך תעשו כדי לשווק את העסק שלכם באינטרנט

פייסבוק – חברתי וממכר

אין על הפייסבוק, רוב הישראלים כבר מחוברים ומתקשים לעבור יותר משעה או שעתיים מבלי לבדוק מה קורה על הWALL הציבורי שלהם. רוצים להגיע למליוני הישראלים שגולשים בפייסבוק? תתחילו בלפתוח עמוד עסקי אטרקטיבי ותשתמשו בצד היצירתי שלכם כדי למשוך לדף שלכם גולשים שיעשו לייקים ויעקבו אחרי כל סטטוס שלכם בצורה נמרצת.

טוויטר – תצייצו לעולם מסר אישי

טוויטר בישראל? כן זה קיים כבר שנים ויש מאות אחפי ישראלים בטוויטר. אם תצליחו לגרום לכמה מהם לעקוב אחרי הציוצים שלכם תוכלו ליצור מעגל עוקבים הדוקים במהירות רבה. צייצתם ציוץ חדש? כל פעם שעוקב שלכם יראה את הציוץ המדליק שלכם בסמארטפון הוא מייד יספר על כך לכל מי שנמצא לידו. תהיו יצירתיים ותשיגו כמה שיותר עוקבים כדי להצליח בגדול!

לינקדאין – מקצועיות זה שם המשחק

אם אתם רוצים לפרסם ברשת חברתית מקצועית, לינקדאין זה המקום בשבילכם. כיום לרוב המומחים הגדולים בתחומים השונים יש כבר פרופיל בלינקדאין, גם אתם צריכים כבר להיות שם! תיצרו מעגל כמה שיותר רחב של חברים וקשרים עסקיים, תעדכנו סטטוס מידי שבוע, תפתחו פורום או קומונה אשר מזדהה עם העסק שלכם ועם אנשים שעובדים גם בתחום שלכם על מנת ליצור חשיפה מוגברת.

גוגל פלוס – יצירת אמון אצל הגולשים

גוגל פלוס הינה רשת חברתית מעולה, היא לא הצליחה לתפוס בישראל תאוצה כמו הפייסבוק אך היא מטפסת אט אט בסולם הפופולראיות גם בישראל ובקרוב כנראה גם תהייה פופולארית לא פחות מהפייסבוק. מאד כדאי לפתוח פרופיל גוגל פלוס רשמי לעסק שלכם ולצרף אליו כמה שיוצר עוקבים במעגלים של החשבון. ככה שכל פעם שתפרסמו פוסט חדש בפיד שלכם כל מי שמחובר למעגלים שלכם יראה את הפוסט. כמו כן כדאי מאד לחבר את האתר הרשמי של העסק אל חשבון הגוגל פלוס ובכך לייצר אמון אצל הגולשים כאשר הם יראו שהאתר שלכם הינו בעל רשת גדולה מאד של עוקבים במעגלים של הגוגל פלוס.

יוטיוב – סרטון ביוטיוב שווה אין סוף מילים

פרסום סרטונים מכל סוג ביוטיוב, על ידי פרסום סרטונים של העסק ביוטיוב אתם מקבלים חשיפה גדולה מאד. אם הסרטון מועיל, מעניין ואטרקטיבי הוא יהפול להיות ויראלי ויביא לכם גולשים רבים ולקוחות חדשים. בנוסף ניתן לשים קישור לאתר שלכם בתיאור של הסרטון. הפקה ועריכה של סרטון תדמית ליוטיוב נעשית בצורה נפרדת על ידי מומחים להפקת סרטוני תדמית. כל מה שנשאר לעשות זה לפתוח ערוץ אישי עסקי בחשבון היוטיוב שלכם ולהתחיל לפרסם בו סרטונים מדליקים חדשים.

מה עם קידום אתרים אורגני?

בנוסף להכל, בכל פעם שאתם דואגים לקשר אל אתר הבית שלכם דרך הרשתות החברתיות אתם בעצם תורמים המון למאמצי הקידום האורגני של האתר!

פרסום ברשתות חברתיות | www.eznetseo.co

פרסום ברשתות חברתיות

כתיבת תגובה

תפריט נגישות