פתרונות ביטוח לחברות כוח אדם

כיום ישנם סוגים רבים של ביטוח, אלפים של סוכני ביטוח ושלל פרסומות ותשדירים המפתים אותנו לעשות את הביטוחים השונים שלנו בחברתם. אנחנו, האזרח הפשוט הממוצע, לא תמיד מבינים בסוגי ביטוח, עלויות, כדאיות והתאמת הביטוח הספציפי לצרכים שלנו. כאשר מדובר בעסק, הרי שהצרכים שלנו כשמדובר בביטוח משתנים כאשר מדובר בביטוח אישי וחשוב להכיר כמה סוגי ביטוחים שיכולים לסייע לנו.

ביטוח האחריות המקצועית

בסוג ביטוח זה מדובר למעשה בביטוח שמיועד לאנשי מקצוע שעוסקים במקצועות החופשיים כדוגמת: רופאים, מהנדסים, עורכי דין, אדריכלים וכדומה. כיום אנו נחשפים ליותר ויותר אנשים אשר מגישים כתבי תביעה כנגד אותם בעלי מקצועות. את הרופאים תובעים על רשלנו רפואית, את האדריכלים על חוסר תכנון משביע רצון ואת עורכי הדין על דיסוננס בציפיות בינו לבין הלקוח. מאחר וקיימות כיום תביעות שכאלו, ביטוח אחריות מקצועית בא להגן על אותם אנשי מקצוע ולאפשר להם לעבוד בראש שקט ונקי מתביעות שכאלו. הביטוח למעשה מבטח את איש המקצוע בכל הקשור לרשלנות או מחדלים שונים שנעשו בתום לב ולא בזדון.

ביטוח לעסק שלנו

אם ישנו ביטוח שהינו אבן הפינה הרי שהוא ביטוח העסק. עוד לפני שירדנו לסוגי ביטוחים שונים וכיסינו עצמנו מכל היבט ונזק אפשריים, הרי שביטוח העסק שלנו הוא אולי החשוב ביותר. בביטוח שכזה אנו מגנים על העסק שלנו מנזקים בלתי צפויים כמו שריפה, פריצות, נזקי מזג האוויר וכדומה. בביטוחי עסק שונים ניתן להוסיף גם סעיפים של ביטוח צד שלישי במקרה שעובד שלנו או לקוח נפגעו בשטח העסק שלנו – כך שאנחנו מבוטחים על הצד הטוב ביותר. משרדים רבים, חנויות ובתי עסק שונים מאובזרים בציוד שמוערך לעתים במאות אלפי שקלים, כך שביטוח עסק הינו בגדר חובה ומאפשר לכם לישון טוב בלילה בזמן שאתם יודעים שגם אם הנורא מכל יקרה – אתם מבוטחים.

ביטוח לחברות כוח אדם

כל בית עסק מבטח עצמו על פי אופי העסק שלו, פעילות העובדים והמלצותיו של סוכן הביטוח. כאשר מדובר על חברות כוח אדם, הרי שצריך להתאים את אופי הביטוח לאופי העסק. כיום כל בית עסק חשוף לתביעות מצד לקוחות ומצד העובדים ולכן חשוב להצטייד בביטוח אשר יכסה את בעל העסק ויוכל לתת מענה לכל כתב תביעה. כאשר מדובר בביטוח שכזה כדאי לבטח העובדים באופן כזה שבמקרה של תאונה או פציעה במקום העבודה גם העובדים וגם אתם תהיו מכוסים כך שהנזק יהיה מזערי.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות