ציוד משרדי שכל עסק חייב במשרד

החלטתם להקים עסק? בשעה טובה. השלב הבא אחרי מציאת חלל למשרד הוא לקנות ציוד משרדי. היות וקניית ציוד לעסק זו הוצאה גדולה, ריכזנו עבורכם כמה דברים נחוצים שאתם פשוט חייבים, מלבד כמובן הדברים הבסיסיים.

כל עסק כמעט זקוק לציוד משרדי, בין אם אלו מחשבים, תוכנות, מכשירי פקס, מדפסות משולבות ועוד. אולם מלבד הציוד הבסיסי, תמיד תזדקקו גם לציוד ומכשור משרדיים אשר ייעלו את העבודה במשרד ויהפכו את סביבת העבודה למיטבית. היות ומדובר בהוצאה גדולה אשר כמעט ואין לה סוף, כי תמיד תחשבו על עוד משהו שצריך, אנו ממליצים לכם להתחיל עם כמה מהפריטים החיוניים הבאים.

מכונות כריכה

מכונת כריכה מתאימה לעסקים בתחומי הדפוס או הצילום, אך לא רק. אפשר בהחלט לשלב אותה בכל משרד, מוסד לימודי או ציבורי ועוד. ישם סוגים שונים של מכונות כריכה, ביניהם: מכונת כריכה בחום, מכונות כריכה בספירלה, כריכה בספירלה לוליינית ועוד. כמובן שעליכם ללמוד על הסוגים השונים ולבחור את הסוג המתאים ביותר לשימושים ולצרכי המשרד שלכם. לחצו כאן לשלל מוצרים.

מכונות למינציה

ציוד משרדי נוסף שיכול לשדרג את עבודת המשרד הוא מכונת למינציה. מדובר במכשיר אשר באמצעותו ניתן לניילן דפים ובכך לשמור עליהם לאורך זמן. בשונה ממכונת כריכה אשר כורכת כמה עמודים יחדיו, הלמינציה מאפשרת לשמר דפים בודדים וגם היא מתאימה לצרכים משרדיים ועסקיים, לבתי דפוס, למוסדות לימודיים או לכל צרכן פרטי שיכול למצוא שימוש במכשיר.

מכונות חיתוך

אם חשבתם שדי לכם במחשב או במדפסת משולבת, תתפלאו לגלות שישנו ציוד משרדי רב שיכול לעשות הבדל גדול ולשפר את סביבת העבודה. אחד מהמכשירים שלא כדאי לכם לוותר עליו הוא מכונת חיתוך. מכונות חיתוך מגיעות בדגמים וגדלים רבים וניתן לחתוך עמן נייר אך גם מצעים קשים וקשיחים. מכונות אלו מתאימות לאריזה וקיפול, לחיתוך כרטיסי ביקור וגלויות ועוד.

מערכות מעטפית לקיפול ועיטוף בדבק לחץ

אם אתם מרימים גבה, תתפלאו לגלות כי מדובר בציוד משרדי שיכול לשנות את כללי המשחק עבורכם. במיוחד אם אתם מעסיקים עובדים ומפיקים תלושי שכר או מוציאים דואר פרסומי אל הלקוחות. הסוגים השונים של מערכות מעטפית נותנים מענה לצרכים שונים ומגוונים אולם כל הדגמים כולם ניחנים באיכות בלתי מתפשרת. מערכות אלו מתאימות בעיקר למשרדי ממשלה, בנקים, עיריות, רשויות מקומיות, ארגונים גדולים ומשרדים קטנים.

ציוד משרדי איכותי קונים בנוי פתרונות דפוס

זקוקים לציוד משרדי? חברת נוי פתרונות דפוס תסייע לכם למצוא בדיוק את הפתרונות להם אתם זקוקים. החל במכונת כריכה ועד מכונות עיטוף, כל הצרכים שלכם למשרד יקבלו מענה איכותי ומקצועי וסביבת העבודה תשתדרג פלאים. הצוות המקצועי של החברה פועל תוך מתן דגש על שירות מותאם אישית לכל לקוח, זאת תוך שנשארים מעודכנים בכל החידושים בתחום שבו מתמחים.

 

 

 

תפריט נגישות