קוסמטיקאית רפואית – המפתח לבריאות עור הפנים

קוסמטיקאית רפואית, כשמה כן היא, היא המומחית לכל מה שקשור לבריאות עור הפנים. נכון, אם יש בעיה רפואית את פונה באופן טבעי לרופא המשפחה או לרופא עור. ועבור טיפולי פנים שגרתיים לרוב נפנה לקוסמטיקאית "רגילה", כלומר כזו שאיננה מוגדרת רפואית. אלא שעור הפנים קצת יותר מורכב מזה.

זה יכול להיות גיל הנעורים, גיל המעבר ואפילו גיל הזהב, הגוף בכלל והפנים בפרט עוברים שינויים הורמונליים ואת התוצאה את חשה ובעיקר רואה מעל גבי עור הפנים. או אז הרופא ייתן לך מרשם במקרה הטוב וימליץ להמתין עד יעבור זעם במקרה הפחות טוב. זאת הנקודה שבה קוסמטיקאית רפואית נכנסת לתמונה.

קוסמטיקאית רפואית משלבת ניסיון וידע שמאפשרים לה לתת מענה לאותן בעיות שמעיקות מבחינת המרגש שכן העור מגורה ושמאיימות על המראה החיצוני. היא יודעת לבצע אבחון מקצועי ולבנות תכנית טיפול על מנת לרפא את פני העור ולהשיב את המראה הבריא והחלק.

קוסמטיקאית רפואית – שיקום החצר האחורית

הנטייה הטבעית של מי שסובלת מבעיות בעור הפנים זה להתמקד במראה. כלומר, עם יש פצעי אקנה או רוזציאה, מחפשים תכשירים שיסייעו בהסרתם. אלא שברוב המקרים ואולי אפילו בכולם, הסמן החיצוני מהווה רמז ואות מצוקה למה שמתחולל מתחת לפני העור. בכל מה שקשור לבריאות עור הפנים, יש קשר ישיר בין החזית שפונה כלפי חוץ לבין החצר האחורית שפונה כלפי פנים. על מנת להבטיח מראה חלק ופנים זוהרות ומלאות בחיוניות, חייבים לטפל במקור הבעיה שנמצא בפנים, מתחת לעור הפנים.

קוסמטיקאית רפואית יודעת לערוך אבחון מקצועי ועל בסיס הממצאים לבנות תכנית לריפוי ולשיקום עור הפנים. כך למשל, היא יודעת להתאים את המינון הנכון של החומרים הפעילים בתכשירים השונים. זאת, בניגוד לכל אותם מוצרים שנמצאים במדפים של הפארמים שמכילים חומרים פעילים במינונים זניחים ועל כן אינם יעילים.

הקוסמטיקאית הרפואית גם דואגת להדריך את כל המטופלות שעוברות דרכה בין הטיפולים. שכן, בעת סדרת טיפולים, כשמצב העור הולך ומשתפר, חשוב מאוד להיות קשובים לשינויים. כל שיפור או חס וחלילה החמרה במצב מחייבת שינוי במינונים של התכשירים. הקוסמטיקאית הרפואית מלווה את המטופלות ממש יד ביד עד להשגת המטרה של ריפוי העור.

למותר לציין כי הקוסמטיקאית הרפואית מסייעת גם במידת הצורך לטיפולים מורכבים יותר. הכוונה למקרים של פנייה לרופא עור או למנתח פלסטי. טיפולים מורכבים משמעותם זעזוע דרסטי לעור הפנים. במקרים אלו קוסמטיקאית רפואית יכולה להכין את העור לפני הניתוח ולסייע בשיקום שלו לאחריו.

לסיכום, חשוב לזכור כי עור הפנים הוא החזית שלך מבחינת תדמית. בסופו של יום הרושם הראשוני שאת יוצרת בקרב בני שיחך ובכלל בקרב כל מי שפוגש אותך נוצר ממראה הפנים. מכאן שחשוב להקפיד על מראה פנים חלק, נעים וקורן.

 

אשמח לעמוד לרשותכן בכל סוגיה ושאלה

שלכן ובשבילכן,
שושי קורן.
קוסמטיקאית רפואית חולון.

טל: 052-3354558
אימיל: yofikoren@walla.com

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות