קורס יוניטי (Unity) – פיתוח משחקים

בעשרות השנים האחרונות התפתחה תרבות משחקי המחשב באופן ניכר וכיום כבר מדובר על תרבות פנאי פופולארית כל כך, עד שלא ניתן באמת להגדיר את גילאי השחקנים בעולמות הוירטואליים שמציעים מחשקי המחשב.

יוניטי היא אחת מתוכנות העיצוב החשובות והמשמעותיות ביותר בעולם המחשבים ופיתוח משחקי התלת מימד ולאור התפתחותם של המחשבים הביתיים כמו גם מחשבים גדולים יותר ושרתים המאפשרים גלישה, בעלי מרחב זיכרון גדול יותר, כך הפכו משחקי המחשב לאטרקטיביים יותר. לימודי unity הם בעצם אחד מבסיסי העבודה החשובים ביותר של כל אלה המבקשים להיכנס לתחום ולפתח גם קריירה מגוונת ומעניינת. המטרה כאן היא בעצם להפוך את האהבה הגדולה ביותר של אדם למקצוע ומה יותר כייף מלעצב משחק מחשב מדהים ואינטראקטיבי, בדיוק כמו שהילדים חולמים, שהמבוגרים גוררים עוד מתקופת הילדות? כך בעצם אפשר ליהנות מהעבודה, לא פחות.

קורס יוניטי

להפיח חיים בסיפור

המטרה של משחק מחשב היא בעצם להציע סיפור מסגרת עם דמויות שיכולים השחקנים להפעיל. כל מי שאוהב לשחק מתחבר לרעיון, אבל השאלה היא עד כמה שניתן להפיח חיים בדמויות עצמן? לימודי יוניטי הם אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות כן. באמצעות קורס יוניטי ניתן לקבל את כל הכלים החשובים והמקצועיים ביותר לעשות זאת. הרי עיצוב משחקי מחשב הוא לא פחות מאשר עיצוב תרבות הפנאי של העידן המודרני. רבים גדלו על משחקי מחשב הנתפסים כקלאסיים ופורצי דרך וכמובן שמדובר על השילוב האידיאלי בין סיפור מסגרת, הצגת דמויות מעניינות ובעלות תושייה רבה וכמובן הטכנולוגיה. הטכנולוגיה תמיד תתפתח ואף אחד לא יודע בוודאות מה יהיה עוד עשר שנים, ממש כמו שלא היה ידוע לפני עשור אחד ואפילו שניים, מה הולך להיות היום בעולם הווירטואלי. היכולות הטכנולוגיות של הרשתות ומשתמשי הקצה שאוחזים מחשבים מאוד עוצמתיים ואפילו מכשירים סלולאריים, הן הקידמה בשיאה. קורס פיתוח משחקים הוא אחד הקורסים החשובים והמעניינים ביותר שיכול ללמוד כל מי שמתעניין בנושא.

דג או רשת

כולם מכירים את המשל של נתינת הדג ושל לימוד הדיג. כך גם בעולם הפיתוח הממוחשב. Unity היא בעצם התוכנה המובילה בעיצוב תלת מימד של עולמות דמיוניים וזה אחד הפרמטרים החשובים ביותר עבור כל גיימר, עבור כל מי שרוצה להתמסר למשחק האהוב עליו ואף יותר מכך, להכיר משחקים חדשים. בעולם משחקי התלת מימד יש הרבה מאוד דמיון שמבוסס על פרי מחשבתם וחלומותיהם של המפתחים השונים, שמשתמשים בכל הכלים שיש להם כדי לבנות את המציאות המדומה שהם כל כך רוצים לסחוף אליה את האחרים. העיצוב של תרבות הפנאי באמצעות משחקי מחשב היא אחת המגמות הבולטות ביותר של השנים האחרונות וככל שיעבור הזמן, יותר ויותר ייסחפו אל תוך המציאות המדומה הזו ויבקשו לקחת חלק במה שיש למשחקים הללו להציע ולאתגר.

נושא שהולך בבד בבד עם פיתוח משחקים (ולמעשה כל סוג של פיתוח) זה QA שיש לבצע על מנת לוודא שהכל כשורה, או לפחות למזער למינימום את הבאגים האפשריים.

במידה וחשבתם ללמוד את התחום במרכז האקריו, ניתן לקרוא ביקורת על האקריו בלינק הזה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות