קורס פוטושופ ללמוד את רזי העיצוב

תחום העיצוב החזותי נשלט כבר כמה שנים על ידי חליפת התוכנות של אדובי, ולצד תוכנת אילוסטרייטור המתמחה בעיצוב ווקטורי ישנה תוכנת פוטושופ המכוונת לתת מענה לעיצוב פיקסלי ועיבודי דימוי חזותי ברמה גבוהה ודיקנית. תוכנת פוטושופ משרתת צלמים, מעצבים גרפים לפרינט או לאתרי אינטרנט, ארכיטקטים, מעצבי אופנה וכול מי שדימוי חזותי הוא מקצועו בפלטפרומות של עיצוב, שיווק, פרסום, ומצגות. פוטושופ משפיע על העולם הוויזואלי שלנו יום יום ושעה ושעה ואין כמעט אפיק תקשורת וויזואלית שאינו עושה בו שימוש ומשפיע עלינו. תוכנת פוטושופ שייכת לחברת אדובי, והיא תוכנה אחת מבין שלוש שיחד מרכיבות את כליו של המעצב המודרני, שתי התוכנות האחרות הן אינדזיין ואילוסטרייטור, כאשר לכול אחת התמחותה, תוכנת פוטושופ לדוגמא נועדה בעיקר לתחום העיצוב בפיקסלים, ואילוסטרייטור נועדה לתחום העיצוב הווקטורי.

קורסים לפי רמות או עיסוק

קורס פוטושופ נועד ללמד ולתרגל את התלמידים בפונקציות השונות של התוכנה, ולהרגיל אותם בסביבת העבודה, וסיגול היכולות שלה כך שהפעלתה תהיה אינטינקטיבית כמו נטילת עיפרון רישום ליד. התוכנה מורכבת ומכסה אלמנטים רבים בעיצוב החזותי, אך זה גם יתרון הוורסיטליות שלה שמאפשר לה להיות הכלי הנבחר על מעצבים מתחומים שונים. קורסים ללימוד פוטושופ נפוצים ביותר וזמינים במסלולי בוקר וערב במוסדות לימוד של העיצוב והאמנות או במסלולי עיצוב של מחשבים והייטק, ניתן לבחור קורס שמכשיר בפרט במקצוע העריכה או באנימציה, במקצוע האיור וכדומה. ההבדלים בין הקורסים מתבטאים גם ברמה הנדרשת מהתלמיד, בן אם הוא טירון גמור ובין אם הוא בעל רקע קודם בתוכנה או בתוכנות אחרות של אדובי.

תכנית לימוד סטנדרטית בפוטושופ

קשה להגדיר מסלול סטנדרטי של קורס פוטושופ משום מגוון המסלולים הקיים בתחום, בכול זאת כול קורס יכלול הבנת סביבת העבודה של התוכנה, שימוש בפילטרים, ריטוש דימוי והפעלת מניפולציות שונות כמו ניקוי רעשים, פילטרים ונברשות, הוספה והחסרת אלמנטים ויזואלים, צירוף תמונות, יצוא דימויים למחשב בקבצי תמונות שונים, הפקת דפוס ועוד. התכנית תלמד בכיתה בעמדת מחשב אישית לרשות כול תלמיד, ובשילוב עם תרגילי כיתה ותרגילי בית. היקף שעות הלימוד והתכיפות משתנה בין מסלול למסלול.

למידע נוסף http://www.onlinegraphic.co.il/133005/קורס-פוטושופ

כתיבת תגובה

תפריט נגישות