קורס רחפנים – מידע חשוב

קורס רחפנים
קורס רחפנים

ניתן לראות כי בשנים האחרונות הטכנולוגיה התקדמה מאד, וכיום יש כלים רבים המשמשים להטסה כמו כלי טייס בלתי מאוישים, וכן גם ניתן לראות כי יש התפתחות של מצלמות זעירות. בשילוב שתי התפתחויות טכנולוגיות אלו קיימים רחפני צילום. אם בעבר הרחפנים היו עסק יקר, שלא כל אחד יכל להרשות לעצמו, היום המחירים זולים יותר יחסית ולכן ניתן לראות כי רבים משתמשים ברחפן.

הרחפנים משמשים למגוון רחב של שימושים כמו צילום מהאוויר, אם בעבר היה צורך לצלם מהאוויר היה צריך לצלם עם הרבה ציוד שהיה עולה כסף רב, היום ניתן לצלם בקלות רבה, ובהוצאה מועטה, מהאוויר על ידי רחפן.

אך למרות שהרחפן נראה כלי תעופה לא מזיק, שאפילו ילדים יכולים להשתמש בהם, יש לו יכולות מסוכנות. כדי להשתמש ברחפן לצורך מסחרי יש לעבור קורס רחפנים אצל חברת פריפלייט. המפעילים צריכים להיות בעלי רישיון מטיס, וכן לעבור בהצלחה מבחנים של רשות התעופה האזרחית.

לכן יש לדעת כי מקצוע זה נעשה מבוקש מאד בארגונים ובחברות, מפני שחברות וארגונים ידעו שאסור להם להפעיל את הרחפנים רק על ידי מפעיל בעל רישיון טיס מקצועי, החייב להיות בעל הכשרה מתאימה בלבד.

קורס רחפנים – מה המטרות שלו?

ללמד באופן יסודי את ממשק המשתמש של הרחפן

הפעלה באופן מעשי

דגש על בטיחות

מהם הנושאים הנלמדים בקורס של פריפלייט

הכשרה מקצועית בהטסת רחפן – בין הנושאים שילמדו ניתן למצוא את לימוד יסודות השימוש ברחפן, כיול והגדרת שם המשתמש ועוד

ללמד לצלם וידאו וצילומי אוויר בצורה מקצועית

בצהלך הקורס ילמדו נושאים כמו: חשיפת זווית צילום , שוטים, עומק וחדות, ועוד

יסודות בתאוריה

איך לומדים במערכת אומנה

מבוא מטרולוגיה

מבוא – ידע טכני

מבוא חוקה

כמו כן יתקיימו 4 מפגשים של התנסות מעשית בהטסת רחפן

במה עובדים התלמידים לאחר קבלת התעודה?

בתחום עיתונאות ותקשורת שימוש ברחפנים במקומות ללא רחפנים לא היה מתבצע סיקור כראוי לאירוע כמו אירועי ספורט.אצל משטרה וכוחות הביטחון הרחפנים עוזרים במרדפים ללכידת עבריינים, מודיעין, חיפש נעדרים, אירועים רבי משתתפים כמו הפגנות.

אז לסיכום, קורס רחפנים עושים רק בבית ספר מקצועי, ובית ספר מקצועי זה פריפלייט.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות