קורס SAT- למה זה חשוב להצלחה בבחינה?

מבחן ה- SAT הוא מבחן פסיכוטכני שמטרתו לעזור לוועדות קבלה לתואר ראשון בארה"ב למיין את המועמדים. אפשר לומר שזוהי המקבילה האמריקנית למבחן הפסיכומטרי שלנו. מועמדים רבים בוחרים לעשות קורס SAT טרם הבחינה על מנת לשפר את סיכויי ההצלחה שלהם, ולתרגל את החומר בסביבה מעשירה, המספקת מענה מלא לכל שאלה שתעלה במהלך תקופת הלמידה וההכנה לבחינה.

למה כדאי לעשות קורס SAT?

קורס SAT מעניק הכנה מקיפה, מקצועית ואיכותית ביותר, ומעניק למועמדים את הכלים הטובים ביותר להתמודד עם הבחינה בצורה נכונה ואפקטיבית. בתור מועמד ישראלי ללימודי תואר ראשון באוניברסיטה בארה"ב, מלכתחילה נקודת הפתיחה היא נמוכה יותר מזו של המועמדים האמריקאיים. חישבו על בחינת הפסיכומטרי הרגילה: אתם נדרשים להוכיח ידע במגוון תחומים ולענות על שאלות בסגנון וברמת קושי שטרם הכרתם. כעת תארו לעצמכם שעליכם לעשות כל זאת בשפה האנגלית, שאינה שפת האם שלכם.

קורס SAT מעניק ביטחון לנבחנים, עקב תרגולים אינספור, תמיכה ועזרה של מורים מקצועיים, איתור נקודות החוזקה והחולשה ובניית תוכנית עבודה המותאמת לכל אחד.

כמה טיפים להצלחה בבחינת SAT, שתכניס אתכם לאוניברסיטאות הטובות בעולם

  1. קראו והכירו את הוראות הבחינה מבעוד מועד. כך תימנעו מבזבוז זמן יקר בעת הבחינה עצמה.
  2. ענו תחילו על השאלות הקלות, ואל תשכחו לסמן שאלות עליהן לא עניתם, על מנת שתוכלו לחזור אליהן במהרה בהמשך.
  3. טיפ זה מיועד לחלק הכמותי בלבד: אם אינכם יודעים את התשובה, נחשו! אל תשאירו שאלה ללא מענה. וכמובן השתמשו בשיטת האלימינציה אם אפשר. בחלק זה לא מורידים ניקוד על תשובה שגויה, אלא מחשיבים תשובות נכונות.
  4. אם אינכם יודעים את התשובה, עדיף לדלג מלענות תשובה שגויה. מלבד החלק הכמותי, בשאר הבחינה תשובה שגויה תוריד יותר ניקוד מאי מתן תשובה כלל.
  5. השקיעו בסימון התשובה הנכונה בגליון התשובות. זכרו כי מחשב הוא זה ש"קורא" את התשובות שלכם, ואין לו שיקול דעת. הסימון חייב להיות ברור. הימנעו משרבוטים!
  6. אל תשקיעו זמן רב מדי בשום שאלה. שאלה קלה אמורה לקחת לכם כמה שניות בלבד, ובשאלה קשה השקיעו עד 2 דקות לכל היותר.
  7. אל תשנו את תשובתכם, אלא אם אתם משוכנעים לחלוטין שעשיתם טעות.
  8. זהו אמנם טיפ מובן מאליו, ובכל זאת… קראו בעיון את השאלה. שאלות עשויות להיות דומות מאד לשאלות שתרגלתם, אבל לשאול משהו אחר. שימו לב שהבנתם את השאלה ואל תנסו לזכור תשובה משאלה דומה שתרגלתם בעבר.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות