קידום עסקים קטנים

כל עסק חייב לקדם את ענייניו העסקיים כל העת. יש דרכים שונות לעשות זאת והטובה בהם היא, כמובן, להשקיע בפרסום ויחסי ציבור. פרסום מוביל לשיווק, למכירות, ומשם הדרך קצרה להכנסות ולרווח. פרסום מתבצע בשלל אמצעים: בעיתונות הכתובה, בטלוויזיה, ברדיו, וכמובן שבאינטרנט שנחשב לכלי היעיל ביותר. מסרים באינטרנט עוברים במהירות הבזק ובתפוצה בין לאומית. העניין הוא, יש צורך לעשות זאת היטב על מנת שהאפקט יהיה יעיל. מסרים עוברים באמצעות תכנים המועברים באתרים. עסק גדול יכול להשקיע בבניית אתר ובקידומו הון רב. האתר יהיה שייך לו בלעדית, הוא יוכל לעצבו כראות עיניו, להחליף בו תכנים ולנהלו על פי צרכיו.

לעומת זאת, עסק קטן אינו יכול להרשות לעצמו בניית אתר, קידומו ואחזקתו. הוא מחפש לו דרכים אחרות לפרסום. אחת מהן היא פרסום באתרים אחרים אשר תכניהם דומים לתכניו. אפשרות אחרת היא אתרי חדשות ועוד. לצד הפרסום באינטרנט יש דרכים נוספות, ישירות יותר, להגיע ללקוחות, לספקים ולאנשים אשר יכולים לגלות עניין בפעילות העסק. פרסום ישיר כזה יכול להתבצע באמצעות פליירים, מכתבים ישירים, כרטיסי ביקור ועוד. את כרטיסי הביקור המסורתיים הכתובים על נייר מהודר מחליפים, במקרים רבים, כרטיסי ביקור דיגיטאליים. בניית כרטיסי ביקור דיגיטאליים נעשית על ידי  חברות המתמחות בכך, ומומלץ מאוד לפנות אליהם לצורך קבלת ייעוץ ולרכישת השירות

כרטיס ביקור דיגיטלי מספק שפע של יתרונות. הוא מועבר דרך האינטרנט, ומשום כך, המסרים מועברים במהירות, נקלטים ונשמרים אצל המקבל. הוא יכול לשלוף אותם במיידית ולבצע פנייה לשולח. הוא יכול להשתמש בהם במועד מאוחר יותר בעת שהוא מוצא לנכון. כרטיס כזה יכול להיות מועבר על ידו למתעניינים אחרים וכך המסרים שבו מועברים הלאה בתפוצה נרחבת. תמיד ניתן לשלוח תזכורות במועדים מאוחרים יותר וכאשר נדמה כי הלקוח בפוטנציאל קצת שכח להתקשר. בעל הכרטיס יכול להעביר חומר נוסף על העסק שלו כולל מידע חשוב שנדרש בראשית ההיכרות. מידע מגוון נוסף יועבר כאשר הקשרים יתהדקו, והוא יתבקש להעביר הצעות מחיר או מסמכים נוספים.

כרטיס דיגיטלי מתאים לכל הרשתות החברתיות, ומשום כך, התפוצה שלו היא רבה מאוד. כל מי שרוצה להעביר כרטיס כזה יכול לשאול את המקבל באיזה רשת חברתית לשלוח והדבר ייעשה במהירות. ניתן לצרף אליו מפה ואפליקציית ניווט עד למקום העסק. לקוחות מעריכים מאוד את ההתחשבות בהם ויהיה להם קל יותר להגיע למקום המפגש. הוא נועד למסירת פרטים ראשוניים כמו שם העסק, כתובת, שם בעל התפקיד וכדומה. יופיעו עליו לוגו והוא יופק בהתאמה לסטנדרטים הקיימים בעסק. בניית כרטיס ביקור דיגיטלי מתחשבת באלמנטים שונים ונעשית במהירות רבה. התהליך אורך זמן קצר שראשיתו ברגע הגעת הבקשה, ולאחריה, קבלת המידע המתאים הנדרש. או אז, תיעשה סקיצה ראשונית שתוגש למזמין, ולאחר אישורה הוא יופק.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות