תפנקו את עצמכם, מגיע לכם… קרוז בים התיכון, החופשה שמשגעת את עולם התיירות

השגרה לא טובה לכם? צריכים ריגוש? זמן לעצמכם? קרוז בים התיכון הוא הפתרון האולטימטיבי בשבילכם!

מי צריך חופשה?

בקצב המטורף של חיינו, בו אנו עסוקים כל הזמן במרדף אחר הפרנסה, הנאות החיים ומה שביניהם סביר להניח, שכל מי שיישאל אם הוא זקוק לחופשה יענה בחיוב. הסיבה לכך היא, שכולנו נכנסים לשגרה מטורפת וזקוקים ליציאה ממנה מדי פעם ולכן רצוי גם, שהיציאה מהשגרה תהיה איכותית במיוחד!

נפלאות החופשה

החופשה מאפשרת לנו להשתחרר מטרדות היום יום ולשבור את השגרה שלנו. אפשרות זו היא חיונית ביותר בעיקר בשביל הנפש, אבל גם בשביל הגוף. ממש כשם שאנו זקוקים לשינה בסוף היום כדי לאפשר לגוף את המנוחה שלו כך גם הנפש צריכה את המנוחה שלה, אותה ניתן לקבל במהלך חופשה והרי ידוע, שהגוף והנפש מחוברים האחד לשני ומשפיעים מאוד האחד על השני.

למה קרוז?

קרוז בים התיכון, או בכל מקום אחר, הוא פתרון נהדר לכל מי שזקוק לחופשה איכותית במיוחד. במהלך קרוז בים התיכון עם מונה קרוז תוכלו ליהנות מחופשה אמתית ונטולת דאגות, במהלכה תוכלו ליהנות מהיופי והשקט של הים, לעצור וליהנות מנופים מרהיבים במדינות שונות וגם ליהנות משפע של אטרקציות על האנייה עצמה. יתרון נוסף של קרוזים הוא הידיעה, שבסכום כסף מסוים אתם יכולים ליהנות מכל מה שיש שקרוז להציע לכם בהסדר של הכל כלול וכך אתם יכולים להיות רגועים גם מבחינה זו.

היתרון של הים התיכון

היתרון של קרוז בים התיכון לעומת אזורים אחרים הוא הקרבה אלינו. כלומר, במקום שתצטרכו לטוס למדינה רחוקה כדי לצאת ממנה אל הקרוז ואחר כך גם לחזור באותה הדרך, תוכלו לצאת אל הקרוז ממדינה קרובה וכך ההגעה והחזרה שלכם יתקצרו ותוכלו ליהנות יותר מהקרוז עצמו ופחות מהדרך אליו וממנו.

מה תוכלו לראות?

במהלך שייט בים התיכון תוכלו להגיע למדינות שונות כדוגמת: איטליה, צרפת, הולנד, אנגליה ועוד. בנוסף, ניתן לבחור מסלול כמו מסלול ריביירות, המתקיים במערב אירופה או באיים הקנאריים וכדומה. אפשרות נוספת היא שייט בין איי יוון וכמובן, בכל מסלול נעשות עצירות במדינות השונות, בהן תוכלו לטעום מעט מהנופים ומהתרבות.

מי שט?

קרוז בים התיכון, כמו כל קרוז אחר, ניתן לעשות בחברת בן או בת הזוג, המשפחה, קבוצת חברים, או כל הרכב אחר של קבוצה שתרצו. הקרוז יכול להיות נהדר לזוגות, שמתגעגעים לרומנטיקה ביניהם וגם למשפחות עם ילדים בכל הגילאים. גם אם תרצו לצאת לבד לקרוז, ודאי לא תמצאו רגע אחד של שעמום, אלא רגעים רבים של רוגע ושלווה, אותם לא תוכלו למצוא גם אם תישארו במשך שבוע ימים לבד בבית.

תפריט נגישות