קרוז לים הבלטי – טיול יחיד במינו

הים הבלטי נתחם על ידי חצאי האי הסקנדינבי וחופיהן הצפוניים של מדינות מרכז ומזרח אירופה, ועל ידי האיים הדניים. ישנן מדינות רבות שגובלות בו; לטביה, ליטא, פולין, גרמניה, פינלנד, אסטוניה, שוודיה, דנמרק ורוסיה – מה שהופך אותו ליעד מבוקש במיוחד עבור מי שמעוניין לגלות פיסות גן עדן אירופאיות. קרוז לים הבלטי מעניק הזדמנות יוצאת דופן לגלות בעצמכם מספר גדול של יעדים, בשיט על גבי בית מלון צף שיש בו הכל. מה הפלא שאפשרות הטיול הזו הפכה פופולארית כל כך?

קרוז לים הבלטי – כמה דברים שכדאי לדעת

אם זו הפעם הראשונה שבה אתם יוצאים לקרוז, אתם ודאי מעט מבולבלים ולא בטוחים מה לארוז ואיך בכלל כל העסק עובד. בין אם מדובר ביציאה אל קרוז לים הבלטי או לכל מקום אחר, לרוב ההתארגנות תהיה דומה ותזכיר לכם אפילו התארגנות לטיסה לחו”ל;

  • בחירת החדר – מומלץ להזמין את החדר כמה שיותר זמן מראש ולשאוף לחדר במרכז הספינה. בחדרים הרחוקים יותר ממרכז הספינה, מרגישים יותר את הטלטולים ועלולה להתפתח מחלת ים במידה ואינכם רגילים.
  • מחלת ים – בסופו של דבר מתרגלים לתנודות הים, אך כדאי להצטייד בכדורים נגד מחלת ים על מנת שלא לחוות בחילות ותחושות אחרות שעלולות להרוס לכם את הימים הראשונים של הקרוז בים הבלטי שכל כך ציפיתם לו.
  • ארוחות – על הספינה מוגשות ארוחות לכל אורך היום, אך מה שחשוב לכם יותר מכל זה לשריין מקום לארוחת הערב המתקיימת בשני מושבים. אם יצאתם לקרוז עם ילדים, ודאי תעדיפו להכנס למושב הראשון. שריינו את מקומכם כמה שיותר זמן מראש.

לא רק נחלתם של העשירים

בעבר, שייט תענוגות היה לנחלתם של אנשים עמידים בלבד. בשנים האחרונות נראה שישנה הנגשה של הקרוזים וכעת נראה שהדבר אפילו הפך לחובה. אתם יודעים, רק בשביל לנסות. קרוז לים הבלטי הוא רק אופציה אחת מבין מגוון רחב של אפשרויות טיול אליהם ניתן לצאת על סיפונה של ספינת פאר. אם אינכם בטוחים כיצד ולאן ברצונכם לשוט, צרו קשר ונשמח לייעץ לכם!

כתיבת תגובה

תפריט נגישות