קרע בשריר התאומים והטיפול במצב

אנשים שעוסקים בספורט ברמה יום יומית יודעים היטב שהם חשופים לפציעות ספורט שלא תמיד קל להתמודד איתן, ואחת מהן זו פציעה שנקראת קרע בשריר התיאומים. חשוב לדעת שזה עלול לקרות לכל אחד מאיתנו, וזה בכלל לא משנה באיזה סוג של ספורט אתם עוסקים, כי זה עלול לקרות גם כתוצאה מעיסוק בטניס וגם כתוצאה מעיסוק בענפי ספורט אחרים. מה שכן, חשוב ביותר לדעת שצריך לטפל במצב הזה, כי לא כדאי יהיה להמשיך את הפעילות הגופנית גם אחרי קרע בשריר התיאומים, ולמען האמת זה לא באמת יהיה אפשרי. קרע בשריר התאומים בא לידי ביטוי בדרך כלל בכאבים חדים במיוחד, והדבר הראשון שצריך לעשות זו הפסקה מהפעילות הגופנית לזמן מה. המנוחה הראשונית תמיד יכולה לעזו וגם נחוצה, אך חשוב לדעת שיש מקרים שבהם זה לא יהיה מספיק.

איך מטפלים בשריר תאומים קרוע?

קרע בשריר התאומים ידרוש מכם בדרך כלל לא רק מנוחה אלא גם טיפול של ממש. אומנם זה נכון שאתם יכולים לבחור להשתמש במכשירים כמו לייזר או אולטראסאונד, אך אם אפשר לעשות גם פיזיותרפיה מקצועית אז למה לא? הפיזיותרפיה הפכה להיות דרך טיפול נפלאה לספורטאים רבים, כך שגם גם במקרה שלכם אתם סובלים מכאבים שלא עוברים, בהחלט כדאי יהיה לפנות אל פיזיותרפיסט מומחה. הוא יוכל לא רק לבדוק אתכם ולהבין איפה נמצאת הבעיה, כי למעשה הוא יוכל גם לעשות לכם טיפולים שונים ובכך הוא יעזור לכם לשקם את המצב.

כמה זמן נמשכים טיפולי הפיזיתרפיה?

בין אם מדברים על תופעה כמו קרע בשריר התאומים שצריך להתמודד איתה ובין אם מדברים על תופעות אחרות, זמן השיקום מאוד משתנה בין אדם לאדם. ראשית, לכל אחד מאיתנו יש גנטיקה אחרת, ושנית, זה גם מאוד תלוי לאיזה מכון של פיזיותרפיה תפנו. אין ספק שאם אתם רוצים להתמודד עם הבעיה בעזרת פיזיותרפיה אז הכי כדאי יהיה לפנות אל מכון שבו ממתינים לכם המומחים בתחום, כי כך תוכלו לדעת שאתם נמצאים בידיים טובות. חשוב להבין שטיפולי פיזיותרפיה אלה לא טיפולים שיכולים לשנות את המצב תוך פעם אחת, וחלק מהעניין זו ההתמדה. ההתמדה בטיפול זה מה שיגרום לכך שלא רק שתוכלו לחזור לעסוק בספוט שאתם אוהבים, אלא גם תוכלו לעשות את זה בצורה בריאה יותר. חשוב לטפל בעצמכם ופציעות הספורט שלכם כי אחרת אתם עלולים לפגוע בגופכם וזה כמובן מיותר.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות