ריפוד מבד או ריפוד מעור?

כאשר אנחנו באים לרהט את הסלון שלנו עולה בדרך כלל השאלה, באיזה סוג ריפוד כדאי לבחור. האם כדאי ללכת על הריפוד המוכר הישן והטוב – זה העשוי בד או שמא עדיף ללכת על הטרנד הנפוץ כיום הרבה יותר של ריפוד עור? מצד אחד ריפוד מבד מאפשר לנו לרפד את הרהיטים בריפוד ססגוני, צבעוני או פרחוני אותו נוכל לבחור מתוך אפשרויות רבות הקיימות בקטלוגים בהתאם לצבעים שאנחנו רוצים בסלון שלנו. כמו כן כאשר מדובר בריפוד בד מדובר בריפוד הרבה יותר נעים ונוח ביחס לעור שהוא לעיתים גורם לתחושה מעיקה ומזיעה כאשר ושבים עליהם.

אך מצד שני לא נוכל להתעלם מהיתרונות הרבים של הריפוד העשוי עור. העור משדר הדר ויוקרה ברמה גבוהה הרבה יותר ביחס לריפוד העשוי בד והיתרון המשמעותי והבולט ביותר שמצליח להכריע לטובת ריפוד העשוי עור זוהי האפשרות לנקות את הריפוד בקלות רבה באמצעות מטלית לחה, מגבונים או מקסימום סבון גוף עדין. אם נשווה זאת לפעולת הניקוי של הריפוד העשוי בד הרי שמדובר בהבדל משמעותי ביותר.

איך מנקים ריפוד בד?

ריפוד העשוי בד דורש שמירה הדוקה ביותר על הניקיון. לא נוכל להרשות לעצמנו לאכול ולשתות על הספה וכמובן גם לא לעלות עליה עם נעליים. כי כל כתם וכל טיפה שתזלוג על הספה עשויה להפוך לבכייה לדורות כאשר קשה מאוד להיפטר מכל אותם הכתמים. הדרך להילחם בדרך כלל בכתמים אלו הם חומרי ניקוי ייעודיים אשר בהם אפשר לנסות לקרצף ולהסיר את הכתם אך במקרים רבים זה לא ממש יצליח.

חברת ניקיון לריפוד ולשטיחים יחדשו את הריפוד

ניקוי שטיחים

אז אם בחרתם בכל זאת בספה עם ריפוד בד כדאי שתכירו את חברות הניקיון המציעות את האפשרות של ניקוי ספות כמו גם ניקוי שטיחים. אלו מצוידים בכל מה שרק צריך בכדי להתגבר על הכתמים ועל הלכלוך שהצטברו על גבי הריפוד או בין סיבי השטיח כאשר חומרי הניקוי המקצועיים והידע עם הניסיון אשר ברשותם מאפשרים לחדש לגמרי את המראה של הספות ושל השטיחים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות