רעיונות לעיצוב הבית שאתם חייבים להכיר

כאשר אנו חושבים על בית החלומות שלנו, לכולנו יש תמונה עיצובית כללית בראש. חלק ירצו מראה תעשייתי מודרני בעוד שאחרים יעדיפו יותר את המראה הכפרי. יש אנשים שיעדיפו את העיצוב הקלאסי, הלבן והנקי ואחרים יאהבו לשלב בבית שלהם צבעים. לא משנה מה הופך את הבית שלכם לשלכם, הנה כמה רעיונות עיצוביים שאתם פשוט חייבים להכיר.

מיטה שהיא גם נדנדה

רבים הרעיונות לעיצוב הבית ולפעמים פשוט צריך להיחשף לכמה שיותר רעיונות מקוריים עד שנפגשים עם רעיון שמתאים להשקפת עולמכם ולפנטזיה הפרועה שלכם. אחד הרעיונות היותר מקסימים שפגשנו לאחרונה הוא מיטת נדנדה. אפשר לשלב אותה בחדר הילדים או אפילו בחדר השינה. הרעיון הבסיסי הוא שלמיטה אין רגליים, אלא שהיא מחוברת על ידי רצועות ברזל חזקות לתקרה או לחופה. מיטת נדנדה היא אלמנט מרכזי מרשים וגם מאוד מאוד מרגיע.

אקווריום במקום קיר בסלון

רעיון נוסף ומאוד מאוד ייחודי הוא לשלב אקווריום בבית במקום קיר תומך או מרכזי. אפשר לגדל באקווריום דגים מסוגים שונים ולעצב אותו בצורה מאוד מיוחדת וססגונית כך שיתקבל אלמנט מיוחד ומקורי. אם אתם לא חסידים של גידול דגים באקווריום כי מאמינים שמקומם של כל הדגים בים, אפשר בהחלט לגדל שם צמחי מים מעניינים. תהיו בטוחים שאין כמו מעט ירוק כדי להוסיף חום וייחוד לכל חלל.

קמין תלוי מהתקרה

רעיונות לעיצוב הבית יכולים גם להיות פונקציונליים, כלומר לשלב בין עיצוב לבין מתן מענה לצרכים השונים שלכם. כך למשל כולנו זקוקים לחימום בבית אך במקום לבחור במזגן אפשר לבחור בקמין. כיום ישנם סוגים שונים של קמינים מעוצבים אשר יוסיפו אמרה אישית וייחוד לכל חלל. אחד מהסוגים היותר מעניינים בהם נתקלנו הוא קמין תלוי מעוגל. הקמין התלוי מתאים לבתים מודרניים. לרוב הוא ממוקם במרכז החלל ובמקום לעמוד על הרצפה הוא תלוי מהתקרה כלפי מטה, ממש כמו גוף תאורה או מובייל.

לרדת כל הדרך למטה – עם מגלשה

כיום לא חסרים בתים עם שתי קומות או כמה מפלסים. אם בית בעל כמה קומות זו הבחירה שלכם, תוכלו להוסיף לו טוויסט מהנה אשר ישמש אתכם וגם את הילדים: מגלשה. היא יכולה להיות צמודה לגרם המדרגות המעוגל או הישר שלכם או שבאפשרותכם למקם אותה בכל מקום שעולה על דעתכם, במידה והוא בטיחותי כמובן. אם יש לכם גרם מדרגות מעוגל והילדים שלכם גדולים יחסית תוכלו לשלב במרכז עמוד (כמו בתחנת כיבוי אש) ולגלוש עליו.

ארון מתחת למדרגות

רעיון עיצוב נחמד נוסף וכן, גם שימושי הוא ארון מותאם אישית מתחת לגרם המדרגות. גרמי מדרגות הם לרוב שטח שלא מנוצל נכון ובמקום שיתפסו את החלל סתם, אפשר לנצל אותם כדי שישמשו כשטח אחסון נוסף. אפשר לעצב את הארון כארון מגירות נשלפות, אפשר כארון דלתות ותתפלאו לגלות עד כמה זה נחמד שיש לכם עוד מקום בבית שפנוי לשמש כשטח אחסון.

ישנם המון רעיונות לעיצוב הבית, חלקם סטנדרטים ואחרים קצת יותר בלתי שגרתיים. רוצים לקבל השראה נוספת ממגוון הטיפים באתר Basic Living? לחצו כאן.

 

תפריט נגישות