רשת נגד יתושים ועוד צעדים להכנת הבית לקיץ

רשת נגד יתושים

מה אתם ישר חושבים כשאומרים לכם "קיץ"? ים, אבטיח, שמש? אה נו, זה ברור… אבל כמה מכם חושבים גם על חרקים? יתושים? נזילות שנסחבו מהחורף? או אפילו חום האימים שמתגלה במלוא עוזו בדיוק כשמהמזגן מקרטע אחרי תרדמת החורף? לקראת העונה החמה כדאי להיזכר בכל מיני דברים שרצינו לעשות בבית ודחינו זמן רב.

זה גם הזמן להתכונן לקראת התופעות שמאפיינות את העונה כדי שיהיה לנו נעים יותר בבית. הנה הצ'ק ליסט לדברים שכדאי לכם להכין בבית לקראת הקיץ, ושתיהנו מהם גם במשך כל השנה.

רשת נגד יתושים – במלחמה הניטשת בין היתושים לבין בני האדם אין שום סיבה שהיצורים הקטנים והמציקים ינצחו. הצילו את עורכם מפניהם בעזרת רשת נגד יתושים עוד בטרם הם יגיעו לשיא אונם בחום יולי-אוגוסט. אין קיץ שהחרקים הללו לא נמשכים אל האור בביתנו, אל האוכל ובמיוחד אלינו. כל שצריך הוא להדליק את האור במטבח באמצע הלילה כשהחלון פתוח ומיד כל הבית מתמלא בחרקים.

אז זהו, דיי למכה הזאת! רשת נגד יתושים לחלונות היא כלי ההגנה הטוב ביותר לטובת העניין. ברשת יש חורי אוורור כל כך קטנים שאף יתוש לא יוכל לעבור דרכם. מצד שני, הרשת עדיין מאפשרת זרימה של אוויר ושל אור ולכן היא מומלצת.

הדברה כללית בבית – הקם להורגך השכם להורגו? טוב, זה נשמע קצת כבד… ובסך הכול אתם לא רוצים לפגוע בבעלי חיים באשר הם, נכון? אבל גם לא יהיה נעים לגלות נחיל נמלים ענק במטבח או חמולת ג'וקים מתחת למיטה… עדיף לנצל את תקופת האביב לטובת הדברה יסודית בבית. מומלץ להיעזר באיש מקצוע שיש המלצות טובות עליו מחברים, עדיף שזו תהיה הדברה ירוקה וטבעית ככל הניתן, וחשוב להתארגן בהתאם.

שימו את הכלבים והחתולים או כל חיה אחרת שיש לכם בפנסיון או אצל קרובי משפחה למשך מספר ימים, סדרו לעצמכם תכניות מה לעשות בזמן שהמדביר עובד בבית וזהו. הבית שלכם בדרך הנכונה להיות נקי גם מיתושים וגם מחרקים אחרים.

איטום של הגג – מדי חורף יש כמה ימי גשם סוערים במיוחד שבהם מים רבים יכולים בקלות למצוא את דרכם אל תוך הבית אם הגג אינו אטום כהלכה. אם אתם גרים בקומה האחרונה או בבית פרטי אתם בטח יודעים יפה מאוד על מה מדובר. זה מתחיל בסימני רטיבות קלים ויכול להסתיים בנזילות מטורפות. בתקופת החורף כשרטוב לא ניתן לבצע איטום כיאות ולכן התקופה הקיצית היא הזמן הטוב ביותר לשם כך.

זה גם הזמן לצבוע, למלא ולשקם סדקים ופתחים שנוצרו במהלך החורף בעקבות הגשמים. יש כל מיני שיטות וכל מיני חומרים שמיועדים לטובת ביצוע איטום גגות. כל שיטה יש לה מאפיינים ייחודיים משלה, בהתאמה לסוג המבנה. מומלץ לפנות לקבלן המתמחה בעבודות איטום – מישהו שיש עליו המלצות ודירוגים חיוביים ביותר.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות