שילוב של מראה על ארון ההזזה – בעד או נגד?

זה לא שיש שאלה אם אתם צריכים מראה או לא, אלא שהשאלה הגדולה היא האם כדאי לשלב על ארון ההזזה החדש שלכם מראה. מאחר ומדובר על ארון המתוכנן בהתאם לצרכים שלכם, אתם אלו המחליטים האם תרצו לשדרג את אחת מדלתות הארון עם מראה, או להשאיר את הארון נטול מראה. לכל דבר יש יתרונות וחסרונות, וכך גם לשאלת שילוב המראה. מראה מראה שעל הקיר – האם מקומך צריך להיות על הארון או לא?

בעד: המראה באזור האסטרטגי ביותר:

ראשית, כדאי להציג את היתרון המשמעותי ביותר של שילוב מראה על ארונות הזזה. אותו יתרון הוא כמובן המקום האסטגרטי בו המראה נמצאת. מרבית האנשים משתמשים במראה בשניות לאחר שהם מודדים חולצה, מכנס או שמלה. הרצון לדעת האם פריט הלבוש מחמיא או לא מביא את כולם להביט במראה, ונדמה כי אין עוד מקום נוח יותר לשלב בו את המראה מאשר על הארון. באופן זה, עם כל מדידת פריט אתם יכולים מיד להביט אל מול המראה מבלי להתנייד אל מקום אחר בבית.

נגד: מראות נוטות להתלכלך מהר יותר:

אלו המתנגדים לשילוב המראה על ארון ההזזה יעידו כי מראות נוטות להתלכך מהר יותר. אם לדייק – מראות נוטות לשקף את הלכלוך יותר מדלתות פשוטות של הארון. אכן, בעת שתפתחו את הארון שלכם שלא מהידית הנמצאת בצד הארון, הרי שעל המראה יהיו כתמי האצבעות שלכם. האם בגלל סימני אצבעות כדאי לכם לוותר על מראה המעניקה לכם נוחות חסרת פשרות? רק אתם תחליטו. כך או כך, ניקיון סימני האצבעות הינו ניקיון מהיר המבוסס על חומר המתאים למראות בשילוב נייר מגבת.

בעד: מראות כיוצרות אפקט של חלל גדול יותר:

יתרון נוסף שיש למראות הנמצאות על ארון ההזזה שלכם הוא העובדה כי המראות מגדילות את החלל. כל עוד אתם משלבים את המראות בחדר השינה או בחדר הארונות, תשמחו גם אתם ליהנות מהאשליה כי החלל גדול יותר. אולי מדובר על יתרון שאינו אמור להכריע את החלטתכם, אך מדובר על אלמנט שאכן כדאי לקחת בחשבון – בעיקר בחדרים קטנים בהם אתם רוצים ליצור משחק נכון ומתעתע בין האלמנטים השונים.

נגד: שאלת עמידות המראה לזעוזעים:

ואם ישנו שיקול נוסף מדוע לא לשלב את המראות על ארון ההזזה, הרי שמדובר על שאלת העמידות. כל עוד המראה שלכם עומדת על הקיר בצורה סטטית מבלי שנוגעים בה, הרי שהסיכוי שלה ליפול ולהישבר הוא אפסי. מה קורה בעת שהמראה שלכם נמצאת על ארון ההזזה? היא חשופה לזעזועים רבים יותר מפני שאתם נוגעים בה על בסיס יומי עצם פתיחת הארון. יחד עם זאת, כל עוד אתם משתמשים בארון בזהירות, אין כל סיבה לחשוש.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות