שירותי אחסנה הכי מתאימים לבני הגיל השלישי

איזה שירותי אחסנה/מחסנים הכי מתאימים לבני הגיל השלישי שעוברים לבית אבות

כשבית אבות בעייתי בגלל הציוד

מעבר לבית אבות יכולה להיות תקופה מאוד לחוצה לכל המשפחה, לא רק להורים המבוגרים אלא גם לילדים. מעבר לבית אבות מעלה בעיות ותהיות רבות לגבי העתיד ולכן ההחלטה לעבור אליו גם היא קשה ולא פשוטה. רבים מהמבוגרים אינם מעוניינים לעבור לבית אבות כיוון שאינם רוצים להשאיר את כל הציוד של ביתם נטוש ללא השגחה וכמובן לא לאחסן אותו במקום לא בטוח בו הוא יכול להתבלות, להינזק או להיגנב. לדיירים רבים יש ציוד יקר ערך ששווה יותר מכסף בהיותו מזכרת או פריט אישי וחשוב שתדעו שגם לבעיה זו יש מחסנים שיסייעו לכם לשמור על הציוד בבטחה.

שירות האחסנה הטובים ביותר עבור העוברים לבית אבות

  • לעזוב את כל הציוד יכולה להיות משימה לא פשוטה שיכולה להזיק למצב רוחו של אבא או למצב רוחה של אימא במעבר לבית אבות. כיום ישנם מחסנים בטוחים שישמרו על כל הציוד שלכם מהפריט הכי קטן ועד הרהיט הכי גדול בלי בעיה ובהשגחה אדוקה. המחסן יהיה מאובטח לחלוטין מה שנותן למבוגר את הביטחון שהחפצים שלו שמורים ולא ייגנבו מה שיכול להיות מכה בדירות עזובות. האחסנה במחסנים יכולה להימשך בכל רע עד אשר יחליט הדייר להוציא אותם, או שהם יעברו בירושה לילדים או יימכרו.
  • גם מי שרוצה להיפטר מהציוד ואינו מעוניין במחסן יגלה מהר מאוד ששכירת מחסן לשמירה על החפצים היא האפשרות הטובה ביותר. אמנם מרגע ההחלטה לעזיבה לבית אבות יכול הדייר העוזב לנסות להתחיל למכור את רכושו או להעביר אותו לילדים אך לא תמיד הרכוש יימכר מיד או יילקח על ידי הילדים ביום שאחרי. מצב זה יכול גם לעכב את המעבר לבית האבות וגם להיות נטל על כל המשפחה בלחץ למכור או לקחת את הציוד, לפגוע בסיכוי להשכיר או למכור א תהדירה מוכנה ועוד.

לקחת את הריהוט אתכם לבית האבות

לקיחת הציוד יחד אתכם לבית האבות יכולה להיות אפשרות שתחשבו עליה אך היא תסרבל לכם אתה המעבר מאוד. לא פשוט לקחת ציוד של דירה שלמה או אפילו חלק ממנה. עם זאת צריך לבדוק את האפשרות יחד עם בת האבות אליו עוברים שכן לא כל בתי האבות מאפשרים מעבר עם ציוד ולכן המחסנים הבטוחים נשארים האפשרות הטובה ביותר.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות