שלוש שיטות פשוטות וזולות לפרסום העסק

כולם חושבים על דרכים מקוריות לפרסם את העסק, כשלעיתים השיטה הטובה ביותר מונחת ממש מתחת לאף. קראו כאן על שלושת שיטות פשוטות שיעזרו לצוד לקוחות חדשים.

מייל אחד לכל עובדי החברה

ענף פתרונות מחשוב לעסק כולל מספר אפיקים כשהראשון הוא הבסיסי ביותר: שימוש בכתובת דואר אלקטרוני אחת לכלל החברה, באמצעותה ניתן להזדהות בפני עובדים ולקוחות ולחזק את זהות העסק. ניתן לרכוש כתובת אלקטרונית באמצעות ג'ימייל בקלות ובזול, ובתוך רגע לאחד את כולם תחת קורת גג אחת.

דיסק קטן – גדול

השיטה השנייה כוללת שימוש באמצעים טכנולוגים שונים שמטרתם לקבע את נוכחות העסק בזיכרונו של הלקוח, קצת כמו כרטיס ביקור אלקטרוני. כוננים ניידים, לדוגמה, המצוידים בחיבור USB הם כלי מצוין המשרת מטרה זו.

כיצד הופכים הדיסקים הניידים מעוד כלי "משרדי" נדוש לכלי פרסומי? בעזרת מעט תחכום. ראשית יש להדפיס עליהם את לוגו העסק בגודל מתאים, וליצור נראות טובה. ניתן לבחור בדיסקים בצבעים המזוהים עם העסק וכך לתרום עוד יותר למיתוג.

שנית, מומלץ להכין מצגת קצרה או דף עקרונות המכיל את הקווים המנחים של העסק ואותם לשמור בקובץ נעול בדיסק הנייד. אפשר כמובן להכניס עוד מידע רלוונטי כמו מידע על הנהלת החברה, קבצי PDF של הניוזלטר השבועי הנשלח מטעם החברה, טלפונים וכתובות ליצירת קשר ועוד.

טיפ נוסף שימשוך הרבה תשומת לב הוא פרסום מודעת דרושים בדיסק הנייד, וקריאה ללקוחות המעוניינים להשתלב בחברה – להצטרף אליכם.

שיטה שלישית – למתקדמים

אחד המצבים הכי מרגיזים ביום העבודה הוא ש"נתקעים" ללא סוללה לסלולרי. כשמרבית הפגישות, השיחות והדיונים מתרחשים באמצעות המכשירים הניידים – הפסקת פעילות עלולה לפגוע ביום העבודה ממש.

לכן, מומלץ לרכוש עבור העובדים מטען סלולרי נייד שמבטיח תקשורת תמידית עם העובדים בדרכים כגון: סוכנים, שליחים, ועובדי פרילנס. מרבית המטענים הניידים מגיעים עם יכולת חיבור למספר רב של מכשירים סלולריים, באמצעות מתקני חיבור נשלפים ומתכוונים.

מרבית המטענים מאפשרים גם חיבור לרכב וטעינה תוך כדי תנועה, והם חוסכים את הצורך להמתין במשרד / בבית הקפה/ בבית הלקוח עד שמהכשיר יטען וניתן יהיה לחזור לפעולות.

עלותם של מטענים ניידים זולה מאוד וניתן לרכוש אותם ללא זמן המתנה ממושך למוצר. הפלוס הגדולה הוא שגם על המטענים ניתן להדביק מדבקה עם לוגו העסק, סלוגן ופרטים ליצירת קשר עם החברה.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות