שמלות כלה – סיבה למסיבה או סיבה לאכזבה?

החתונה שלנו היא האירוע הכי מרגש בחיים שלנו. כאשר אנחנו מתחתנים אנחנו רוצים שהכול יהיה מושלם. כאשר החתונה שלנו מושלמת אנחנו יכולים להסתכל בנחת על אלבום התמונות שלה ולהיזכר האירוע המיוחד שהיה לנו. החתונה שלנו יכולה להיות סיבה גדולה למסיבה או סיבה שנזכור תמיד כאכזבה של החיים שלנו. כאשר החתונה שלנו לא מתנהלת כמתכונן השמחה שלנו נפגעת קצת, למרות האהבה הגדולה שלנו. יש הרבה סיבות שהחתונה שלנו יכולה להיות מאכזבת כמו למשל שהקייטרינג לא היה מאוד טעים או סיבה שנמצאת מעבר לשליטה שלנו כמו למשל מזג האוויר שהיה חם מדי או קר מדי וגשום – בניגוד לתחזיות. שמלות הכלה יכולות להיות גם סיבה לכך שהחתונה שלנו תהיה הצלחה גדולה או מפח נפש ולכן כדאי לנו להשקיע הרבה מאוד בבחירה של השמלה שנלבש לחופה שלנו.

שמלות כלה – איך גם אנחנו נעבור את החתונה שלנו בשלום?

איך אנחנו יכולים לעבור את החתונה שלנו בשלום? בלי יותר מדי לחץ או בלי יותר מדי אלכוהול? אם אנחנו רוצים לעבור את החתונה שלנו בשלום אנחנו צריכים להתכונן אליה כראוי. אנחנו צריכים להיות מוכנים לכך שלא הכול יעבור בצורה חלקה באירוע עצמו, שיהיו בו תקלות ודברים לא נעימים כמו אורחים לא מרוצים או כמו למשל איחור אופנתי של הרב שלנו. כאשר נלמד לקחת הכול בקלות נוכל ליהנות יותר מהחתונה שלנו ולא לתת לפרטים קטנים שלא הסתדרו כמו שרצינו להרוס לנו אותה.

חתונה משפחתית – למה חשוב להקפיד על ההופעה החיצונית?

כל חתונה היא קודם כל חתונה משפחתית. חתונה משפחתית יכולה להיות מאוד מרגשת ונעימה והיא יכולה להוות אירוע מגבש לנו ולכל בני המשפחה שלנו. דווקא באירוע כמו חתונה חשוב שנשים לב להופעה החיצונית שלנו. האדם שהכי חשוב שיראה מעולה בחתונה הוא כמובן הכלה. בשביל שהכלה תראה מעולה בחתונה שלה היא צריכה להשקיע הרבה מאוד בבחירה של עיצוב השיער, באיפור שלה וגם בבחירה של השמלה שלה. שמלות כלה יכולות לאפשר לכל כלה לשדרג מאוד את המראה החיצוני שלה ולהיראות פשוט יפה ומעולה באופן יוקרתי מאוד ואלגנטי.

חתונה אחת – אלף דעות…

כשזה מגיע לחתונות לכל אורח יש אלף דעות בנוגע לכל פרט בחתונה מהלבוש של החתן והכלה ועד האולם בו האירוע מתקיים. באופן טבעי כולנו מושפעים מהדעות של החברים שלנו ושל בני המשפחה שלנו. אם אנחנו רוצים באמת ליהנות מהחתונה שלנו אנחנו חייבים לוודא שהיא תהיה לפי הטעם האישי והבחירות האישיות שלנו ולא לפי הטעם של החברים ושל בני המשפחה שלנו. כאשר אנחנו נהיה נאמנים לטעם האישי שלנו בבחירה של הלבוש שלנו וגם בתהליך הבחירה של שמלות הכלה נוכל ליהנות יותר ולהיות בטוחים שאירוע החתונה שלנו הוא אירוע ייחודי מאוד ומהנה מאוד.

לסיכום, ניתן לומר, שארגון חתונה מהווה משימה לא פשוטה. כאשר אנחנו מארגנים את החתונה שלנו אנחנו צריכים ללמוד לעמוד על שלנו אל מול הדעה של אימא שלנו או אל מול הדעה של החברה הכי טובה שלנו.

המאמר בשיתוף עובד כהן מתמחה בעיצוב שמלות כלה ושמלות ערב לאירועים.

 

כתיבת תגובה

תפריט נגישות