תכשיט מאובטח לבית

כשאנחנו פונים לעיצוב הבית שלנו, ישנם דברים שהיינו מעוניינים לוותר עליהם רק אם היה אפשר. אחד מהחלקים עליהם היינו מוותרים הם הסורגים לחלונות ואפילו המעקות למדרגות. כיום הדבר שונה מאוד, כל תחום הנפחות התפתח ויצא מגדרו אל עבר עולם העיצוב והיצירה. כיום ניתן להנות ממבחר עצום של מעקות שרק מוסיפים יופי לבית ואפילו לוקח את כל הפוקוס אליו כי הוא הופך להיות ה"תכשיט של הבית".

אומנם בכל בית שיש בו מדרגות ישנה החובה להתקין מעקות משום שיעודם העיקרי הוא לשמור על הבטיחות בעת עלייה וירידה במדרגות. אך, אין זה אומר שנשכח עולם היופי והאומנות במקום הזה, אפשר רק לומר שמשם הוא רק מתחיל.

מעקות מעוצבים

מסגריה מטרתה לבחור את עובי הברזל, תהליך העבודה ואופן החיבור של החלקים השונים. תהליך יצירת המעקות כוללת עבודת רתחות, עיצוב ויצירתיות וכמובן לשמור על קו המאפשר את בטיחות המעקות ולא לשכוח את מטרתם העיקרית. אם רק תסתכלו בקטלוגים השונים תוכלו לגלות עבודות של פיסול ממש בעבודה עם המעקות והחומרים השונים. ישנם המשלבים בעיצוב מעקות חומרים שונים כמו; עץ, זכוכית ושיש. כמובן שהברזל הוא החומר הדומיננטי במעקות משום שאופיו היציב והקשיח מביא מאפשר לנו לקבל את המעקות החזקים להם אנו זקוקים.

סורגים מתקפלים

הסורגים גם הם מיועדים להביא לנו את הביטחון והאבטחה לה אנו זקוקים אבל אל מחוץ לבית. הבעייה עם סורגים היא שהם מחוץ לחלון הבית שלנו, כך ששם אנחנו זקוקים לאבטחה האיכותית ביותרועם זאת אנחנו לא מעוניינים שמתכות וסורגים יפריעו לנו בהביטנו אל מחוץ לחלון החוצה.

נראה כי יצרני הסורגים מצאו פיתרון גם לאותם סורגים המפריעים לדיירי הבית להביט אל מחוץ לחלון ללא הרגשת כלא שכזאת. לשם כך הומצאו סורגים מתקפלים המאפשרים לאבטח את הבית שלנו ובוא זמנית להנות מיופיו של הטבע אל מחוץ לחלון מבלי שיפריעו לנו אותם סורגים. אותם סורגים מתקפלים ננעלים באמצעות בריח מיוחד וצילינדר מאובטח, דבר שיכול להבטיח לנו ביטחון בבית שלנו. סורגים מתקפלים מתאימים לבתי עסק אשר בסופו של יום מגיפים את הסורגים חזרה אל הקרקע, בבתי קרקע ובתים פרטיים.

סורגים אלו נראים יותר טוב מסורגים קשיחים ומקובעים לחלון, ניתן להניע אותם מתי שרק נרצה והם מאוד אמינים לשמירה על תכולת הבית. הגמישות, הרכות והיופי שבהם בהחלט יכולים להתלב עם המעקות המעוצבים, להביא לאווירה נעימה יותר בבית בו אנחנו מעוניינים בעיצוב חדשני ונעים יותר.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות