תנופת בנייה של שנים

העיר מודיעין שנוסדה לפני פחות מעשרים שנים ממשיכה בתנופת הבנייה שלה. כשהיא מתפרסת על שטח של עשרות אלפי דונמים, למודיעין יש מה להציע לזוגות צעירים ומשפחות, ובהתאם לכך גם ממשיכה תנופת הבנייה בעיר. במחצית הראשונה של השנה נרשמו בעיר מאות התחלות בנייה, ובהמשך לפרויקטים הרבים שכבר מאוכלסים בעיר, ממשיכה העיר, שזכתה בשנת 2009 ב"דגל היופי", לצמוח ולהתפתח על פני שטחיה הרבים. תנופת הבנייה הזו היא חלק ממהלך גדול יותר שנרשם בשבע השנים האחרונות.

עיר העתיד בהתהוות

העיר מודיעין מזוהה גם עם הכינוי "עיר העתיד", וזאת כנראה בשל היותה צעירה. היא משלבת את הוותיק יחסית עם מה שנמצא עדיין בהתהוות, ובמשך השנים הקרובות היא תקבל את צורתה הסופית וזאת באמצעות פרויקטי בנייה רבים שנמצאים בעיצומם.

דירות חדשות במודיעין

20 דקות מתל-אביב ונוחה למשפחות

אולי אחת הסיבות הבולטות לביקוש הרב בפרויקטי מגורים בעיר היא השילוב שבין עיר מרכזית, שלא רחוקה מהבירה ומתל-אביב שוקקת החיים, לבין עיר שקטה בה נעים ונוח לקיים חיי משפחה שלווים. בתי-הספר והגנים בעיר מצוינים ומבטיחים השכלה לדורות הצעירים של המשפחות החדשות שתופסות את מקומן בעיר.

תמיד יש מה לעשות

לא רק משפחות וילדים הם אלה שייהנו מהעיר, אלא גם הצעירים. בהתאם לתנופת הבנייה שנרשמת גם נפתחים עוד ועוד מקומות בילוי שיעניינו צעירים בכל הגילאים. החל ממרכזי קניות מגוונים ובתי קולנוע שמציגים את מיטב הסרטים שרצים בארץ, ועד לפאבים שונים שמתאימים לחגיגות גדולות וגם מפגשים רגועים בין חברים שגרים בקרבת מקום, ומושכים אליהם גם מבקרים מבחוץ. כמובן שהעיר הצומחת מתפארת גם בפארקים שמהווים מקום בילוי נעים לשעות אחר הצהריים והערב, ולעתים מארחים גם מופעים.

מודיעין

מרכזי עסקים לצד אזורי מגורים

יש למודיעין פרט לאזורי המגורים גם אזורי מסחר ועסקים שמהווים גם אפשרויות תעסוקה למתגוררים בה או הזדמנות לעסק עצמאי מכניס ביישוב. העיר תוכננה כך שמרכזי העסקים מופרדים מאזורי המגורים במטרה לשמור על שקט ונוחות עבור התושבים. כמובן שמוסדות הציבור ומרכזים מסחריים נמצאים דווקא בתוך שכונות המגורים, זאת על-מנת שלתושבים יהיה מענה נוח לצרכים מידיים.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות