תפקידם של חדרי הקירור

אולי כיום אנו לוקחים את הימצאותם של המקררים וחדרי הקירור במוסדות השונים כמובן מאליו אבל אלו הם המרכיב המרכזי ואולי הלב של כל סופר, מסעדה, סופרמרקט ומפעל. תפקידם של חדרי הקירור באותם מקומות הינו קריטי שכן יש להם תפקיד חשוב מאוד במחזור חייו של מוצר.

ניקח  למשל מפעל לייבוא הדגים שמספק סחורה לעשרות בתי מלון, מסעדות, קייטרינגים ועוד בתור דוגמא למדוע צריך חדרי קירור איכותיים וחזקים. אותו מפעל מייבא דגים אשר מגיעים בקירור לארץ, וכאן במפעל שלו האנשים הפועלים במפעל מטפלים בדגים, מפלטים אותם ו/או מנקים אותם. דוגמאות נוספות למוצרים שכדאי לאחסן בחדרי קירור תמצאו כאן.

לאחר שלב העיבוד, הדגים נלקחים לחדרי קירור גדולים אם למשל הדג משווק בתור דג טרי או מועברים לחדר הקפאה במידה והדג ישווק בתור דג קפוא. לא משנה באיזה מסלול ישווק המוצר, בסופו של דבר הוא יגיע לחדר קירור או הקפאה עד שהוא ישווק למוסד כלשהו אשר דרכו הוא מגיע לצרכן הסופי. העובדה שהמפעל שומר אותו בקירור או בהקפאה נותנת לאותו דג אורך חיים ארוך יותר שכן לאחר זמן מסוים בלי קירור הדג אינו טרי, לכן אינו ראוי לשיווק לצורכי אכילה מבחינת תקנות משרד הבריאות.

חדרי קירור ניידים

ברגע בו הדג עוזב את המפעל, לא נגמר תפקידם של חדרי הקירור, אלא הוא ממשיך בזמן השיווק כאשר אותו דג עולה על משאית של המשווק או של המפעל בדרך ללקוח, אך המשאית עצמה חייבת להיות גם היא חדר קירור נייד. על גבי המשאית מותקן למעשה תא מבודד אשר אליו מחוברים מדחסים אשר ניתן להתאים את הטמפרטורה על פי התקן של המוצר מתא הנהג בקלות יתרה. גם בהובלה תפקידם של חדרי הקירור הוא קריטי שכן לעיתים משאית יכולה להיות בדרכים יום שלם, כאשר במהלך היום המשאית עומדת בשמש זמן רב והמוצר עלול להתקלקל ללא כל פתרון קירור גם בדרך אל הלקוח.

ייעוץ בפתרונות קירור

אנחנו בדמיאנס מערכות קירור צברנו נסיון רב במרוצת השנים, ובמהלך עבודתנו עם ארגונים ועסקים רבים, למדנו דברים רבים על תעשיית הקירור והמזון ובעזרת כל אותם פרויקטים שביצענו בעבר, אנו נוכל להמליץ לכם מהו פתרון הקירור האולטימטיבי לעסק שלכם. בין אם מדובר בפתרון קירור קבוע בדמותו של חדרי קירור או פתרונות של מספר מקררי תצוגה ועד פתרון של חדר קירור נייד. אנחנו נהיה שם בשבילך על מנת לייעץ לכם מהי הדרך הקרירה ביותר להוביל ולאחסן את המוצרים שלכם.

כתיבת תגובה

תפריט נגישות